کدام گوشی میان رده سری A سامسونگ بهتر است؟

گوشی‌های غول فناوری کره‌ای همواره چه در بازار جهان و چه در بازار ایران، از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. گوشی‌های کهکشانی میان‌رده این برند نیز به علت تناسب قیمت و کارکرد، از پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ در بازار می‌پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

گلکسی A73 5G

این گوشی که گران‌ترین عضو میان‌رده‌های سری A سامسونگ به شمار می‌رود، همین امسال به بازار آمده و در بازه قیمتی ۱۳ و نیم میلیون تومانی قرار می‌گیرد. آ ۷۳ با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم و در رنگ‌های سبز، سفید و خاکستری موجود است. سامسونگ از بهترین نمایشگر میان‌رده Super AMOLED Plus برای این گوشی استفاده کرده که اندازه آن ۶٫۷ اینچ بوده و تا حداکثر ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی را پشتیبانی می‌کند. این گوشی ۱۸۱ گرمی از پردازنده هشت هسته‌ای آمریکایی Snapdragon 778G 5G ساخت شرکت کوالکام استفاده می‌کند. سامسونگ برای دوربین این گوشی از یک تنظیم چهارگانه ۱۰۸، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است. یک باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز مسئولیت شارژدهی به این گوشی را دارد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

گلکسی A53 5G

این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و گلبهی و در بازه قیمتی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی موجود است. انتخاب‌های ذخیره‌سازی این گوشی نیز مانند A73 در ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم خلاصه می‌شود.  نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی از نوع Super AMOLED بوده و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتز است. پردازنده این گوشی ۱۹۰ گرمی Exynos 1280 هشت هسته‌ای سامسونگ است. ۴ لنز دوربین ۶۴، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی هم برای ثبت تصاویر آماده خدمت هستند. باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز همانند آ۷۳ اینجاست تا کاربر را از شارژکردن پی‌درپی بی‌نیاز کند.

گلکسی A33 5G

این گوشی در بازه گوشی‌های ۹ میلیون تومانی قرار داشته و مانند A53 در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و گلبهی فروخته می‌شود. حافظه داخلی و رم این گوشی هم مانند دو گوشی قبل، شامل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ و ۸ رم است. این گوشی ۶٫۴ اینچی ۱۸۶ گرم وزن داشته و مانند A53 از نمایشگر Super AMOLED استفاده می‌کند؛ ولی نرخ نوسازی این گوشی به ۹۰ هرتز کاهش یافته است. سامسونگ در این گوشی نیز از پردازنده Exynos 1280 خود استفاده کرده است. دوربین‌ها نیز ۴۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستند، اما باتری همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

گلکسی A23

همان رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و گلبهی برای این گوشی شش میلیون تومانی نیز در دسترس هستند. این گوشی در نسخه‌هایی با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ و حافظه رم ۴، ۶ و ۸ در دسترس است. نمایشگر ۶٫۶ اینچی این گوشی مانند مدل‌های ذکر شده، LED نبوده و از یک پنل PLS LCD استفاده می‌کند که دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این گوشی که با وزن ۱۹۶ گرمی سنگین‌ترین گوشی این لیست است، از پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 680 4G استفاده می‌کند، پس نباید انتظار پشتیبانی از 5G را داشت. همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آشنا برای این گوشی نیز تعبیه شده است.

گلکسی A13

این گوشی نیز در رنگ‌های پیشین و در قیمت حدوداً پنج میلیون تومانی عرضه می‌شود. حافظه ۳۲ و رم ۳ گیگابایتی به انتخاب‌های ذخیره‌سازی اضافه شده تا قیمتی پایین‌تر را نیز ارائه دهد. نمایشگر ۶٫۶ اینچی این گوشی نیز PLS TFT LCD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. وزن ۱۹۵ گرمی، این گوشی را در کنار A33 سنگین‌ترین گوشی این لیست می‌کند. سامسونگ از دوربین چهارگانه ۵۰، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز این گوشی را همراهی می‌کند. طراحی پنل پشتی این گوشی نیز برعکس باقی گوشی‌های سری A، دارای برجستگی جزیره دوربین نبوده و چهار لنز این گوشی همراه با یک فلاش، از پنل پشتی بیرون زده‌اند.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “کدام گوشی میان رده سری A سامسونگ بهتر است؟

  1. Amirabas گفته:

    زمانی نه چندان دورباچشمانی بسته وکاملا بااعتماد اقدام به خرید گوشیهای سامسونگ میکردیم ،امااکنون چه؟؟حتا ازپلاستیک مرغوب نیزدریغ میکنندچه برسدبه تراشه وصفحه نمایش و،،،گوشیهای چینی هم باظاهروتراشه خوب اما ساختارندارند؟؟چه کسانی مشتری میان رده هاهستند؟؟اکثریت مردم جهان وندارمانندمن که حتا به اندازه پولم حقم رانمیدهند،/به کلاهبرداری جهانی چین وکره خوش آمدید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز