ارزان‌ ترین گوشی های 5G سامسونگ در بازار

لست سکند

طبق گزارش‌هایی که از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر می‌شود، هرروزه به تعداد دکل‌های نسل پنجم شبکه تلفن همراه در سطح کشور افزوده می‌شود. فناوری 5G در شرایط برابر، از نظر سرعت تا ۱۰۰ برابر سریع‌تر از 4G است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برند سامسونگ هم در کنار باقی برندهای مطرح بازار، سعی کرده است تا قابلیت اتصال به نسل پنجم شبکه تلفن همراه را تاحدامکان به گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خود نیز اضافه کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G سامسونگ می‌پردازد؛

سامسونگ گلکسی M13 5G

این گوشی ۱۹۵ گرمی، با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم، قیمتی حدود هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی داشته و در رنگ‌های آبی، قهوه‌ای و سبز عرضه می‌شود. نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی از نوع IPS LCD بوده و با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی خود، از نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. بدنه و فریم این گوشی نیز از جنس پلاستیک است. سامسونگ از تراشه چینی مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ هشت هسته‌ای استفاده کرده است. در پشت این گوشی دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و در جلوی آن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی عریض وجود دارد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم‌پلیمری با قابلیت شارژ ۱۵ واتی نیز برای این گوشی درنظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

سامسونگ گلکسی M33 5G

این گوشی که ۱۹۸ گرم وزن دارد، با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی حدود هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و با حافظه ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی حدود نه میلیون تومان قیمت دارد. این گوشی نیز در سه رنگ سبز، آبی و قهوه‌ای عرضه شده و فریم و بدنه پلاستیکی دارد. نمایشگر ۶٫۶ اینچی TFT LCD این گوشی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۱۲۸۰ ساخت سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته شده است که با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم‌یونی جفت شده است. البته در نسخه هند این گوشی، ظرفیت باتری آن به ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کرده و طبیعتاً وزن آن نیز ۲۱۵ گرم خواهد بود. سامسونگ چهار دوربین ۵۰، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه کرده است.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی M32 5G

این گوشی با قیمتی حدود نه و نیم میلیون تومانی در بازار، تنها در حافظه ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی موجود است. ام ۳۲ فایوجی ۲۰۵ گرمی در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه شده است. صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی این گوشی از نوع TFT LCD است و وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی دارد. این گوشی از تراشه هشت هسته‌ای دایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک به‌عنوان پردازنده مرکزی استفاده کرده و چهار دوربین ۴۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی عریض دارد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم‌یونی با قابلیت شارژ ۱۵ واتی نیز مسئولیت شارژدهی به این گوشی را بر عهده دارد.

 

سامسونگ گلکسی A32 5G

این گوشی که تنها در حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به همراه ۸ گیگابایت رم موجود است، قیمتی حدود ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی دارد. آ ۳۲ فایوجی تنها در رنگ، رم ۴ گیگابایتی، جایگاه کارت حافظه، کیفیت فیلم‌برداری و اسم مدل با ام ۳۲ فایوجی سامسونگ تفاوت دارد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و بنفش عرضه شده است. برخلاف ام ۳۲ فایوجی، این گوشی از درگاه اختصاصی کارت حافظه برخوردار نبوده و کاربر باید از جایگاه سیم‌کارت دوم برای قراردادن کارت حافظه استفاده کند. حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری این گوشی نیز 1080p بوده که در مقایسه با کیفیت 4K ام ۳۲ فایوجی، یک نقطه‌ضعف محسوب می‌شود. باقی جزئیات و ویژگی‌های این گوشی دقیقاً مانند مدل M32 5G است.

سامسونگ گلکسی A33 5G

این گوشی نیز تنها در حافظه ۱۲۸ گیگابایتی اما در دو مقدار رم ۶ و ۸ گیگابایتی موجود است. نسخه رم ۶ گیگی قیمتی حدود ۱۱ میلیون تومانی و نسخه ۸ گیگابایتی حدوداً ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این گوشی یک نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED داشته که با نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتزی، وضوح ۱۹۸۹ در ۲۴۰۰ پیکسلی دارد. سامسونگ در این گوشی ۱۸۶ گرمی از پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ هشت هسته‌ای خود استفاده کرده است. چهار دوربین ۴۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی عریض در پنل جلویی این گوشی تعبیه شده است. یک باتری آشنای ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم‌پلیمری در این گوشی وجود دارد که با شارژر ۲۵ واتی شارژ می‌شود. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز به‌صورت اپتیکال در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

سامسون

مخاطبان می‌توانند جهت مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان‌ ترین گوشی های 5G سامسونگ در بازار

  1. سعید. ر . از کرج گفته:

    سلام گوشی m33 5G 128/8 تمام برنامه‌ بروز و کامل و شارژ عالی تمام بازی راحت ،عکس و فیلم عالی بوده 4k اندروید ۱۳ وتا ۳ سال پشتیبانی تمام برنامه ها و ۱۲۰ هرتز و درب ذخیره کارت حافظه جدا و رابط کاربری one ui 4.1 و گوشی خوش دست و رنگ آبی زیبا و ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز