بهترین گوشی های شیائومی تا ۷ میلیون تومان

شیائومی با تنوع و مدل‌های بسیاری که در گوشی‌های میان‌رده دارد، فروش بسیاری را در کنار سامسونگ هم در بازار جهانی و هم در بازار ایران در قسمت گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی تجربه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوشی‌های پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی این برند چینی توانسته‌اند با امکانات بیشتر و قیمت پایین‌تر نسبت به رقبا، طرف‌داران زیادی را به خود جذب کنند و فروش بالایی داشته باشند.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی که قیمتی کم‌تر از ۷ میلیون تومان در بازار ایران دارند، می‌پردازد؛

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱

ردمی Note 11 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ و ۶ گیگابایتی از پرطرف‌دارترین گوشی‌های میان‌رده است. شیائومی از نمایشگر AMOLED در این گوشی ۱۷۹ گرمی ۶٫۴۳ اینچی با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی استفاده کرده است. تراشه آمریکایی اسنپ‌دراگون ۶۸۰ و ماژول دوربین چهارگانه ۵۰، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار داده شده است. باتری لیتیوم‌پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی قابلیت شارژ سریع با توان ۳۳ واتی را دارد. این گوشی در دو رنگ خاکستری و آبی و در بازه قیمتی شش میلیون و ۷۰۰ تا شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان موجود است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ اس

این گوشی که در بازه قیمتی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی قرار دارد، در رنگ‌های سفید، خاکستری، آبی و برنز موجود است. ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه موقت رم ۶ و ۸ گیگی آن، پرفروش‌ترین مدل‌های این گوشی بوده‌اند. در ساخت نمایشگر بالای ۶٫۴۳ اینچی رمی نوت ۱۰ اس، از تکنولوژی AMOLED استفاده شده و دارای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش قطرات آب است. در این گوشی از تراشه چینی مدیاتک هلیو G95 استفاده شده است. همچنین ماژول چهارگانه ۶۴، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی این گوشی، آن را برای عکاسی باکیفیت و فیلم‌برداری 4K مناسب کرده است. باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و از نوع لیتیوم‌پلیمری بوده و با شارژ سریع ۳۳ واتی شارژ می‌شود.

گوشی شیائومی پوکو ام ۵ اس

این گوشی که با زیر برند پوکو عرضه شده، همان نوت ۱۰ اس ردمی است که با تفاوت جزئی در طراحی و سیستم‌عامل عرضه شده است. این گوشی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 13 شیائومی پس از ردمی نوت ۱۰ اس معرفی شده و جدیدتر است. این گوشی را با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم ۶ گیگابایتی، رم گلوبال و در رنگ‌های سفید، آبی و خاکستری می‌توان با قیمتی حدود شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تهیه کرد. همان‌طور که ذکر شد، باقی مشخصات گوشی Poco M5s مشابه Redmi Note 10S است.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس‌ای

این گوشی با رنگ مشکی و آبی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی، قیمتی حدود شش میلیون و نیمی دارد. شیائومی برای این گوشی ۱۹۰ گرمی یک نمایشگر ۶ و نیم اینچی IPS با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت در نظر گرفته است که قدرت آن توسط پردازنده چینی MediaTek Dimensity 700 و باتری لیتیوم‌پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. دوربین دوگانه پشتی این گوشی دارای رزولوشن ۴۸ و دو مگاپیکسلی هستند و دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت روی لبه، جک ۳٫۵ میلی‌متری هندزفری و اندروید ۱۱ اشاره کرد.

گوشی شیائومی ردمی ۱۰

Redmi 10 شیائومی در بازار ایران در رنگ‌های سفید و آبی و حافظه ۱۲۸ و ۶۴ و رم ۶ و ۴ گیگابایتی در دو پک گلوبال و چین، قیمتی در بازه پنج و نیم تا شش و نیم میلیون تومانی دارد. این گوشی ۱۸۱ گرمی نیز از یک نمایشگر ۶ و نیم اینچی LCD با گوریلاگلس ۳ و پردازنده چینی مدیاتک هلیو G88 ۱۲ نانومتری برخوردار است. شیائومی از چهار دوربین ۵۰، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی عریض در این گوشی استفاده کرده است. این گوشی با اندروید ۱۱، حسگر اثر انگشت روی لبه و شیار کارت حافظه microSD، از یک باتری لیتیوم‌پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که با شارژر ۱۸ واتی شارژ می‌شود.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز