ارزان‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی شیائومی در دیجی‌کالا

امروزه با حذف شدن جک ۳٫۵ میلی‌متری هندزفری از گوشی‌ها، هندزفری‌های بلوتوثی بیش از پیش یک ضرورت به‌نظر می‌آیند. شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان نامی گوشی‌های همراه و لوازم جانبی، از پرفروش‌ترین‌های بازار هندزفری‌های بلوتوثی نیز هست. هندزفری‌های شیائومی مانند دیگر کالاهای این برند چینی، ترکیب ارزنده‌ای از امکانات غنی و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به معرفی پنج هندزفری بلوتوثی شیائومی در دیجی‌کالا می‌پردازد؛

هندزفری شیائومی مدل AirDots Pro

این هندزفری در مدل‌ها و قیمت‌های زیادی در دیجی‌کالا موجود بوده و در بازه قیمتی ۴۵۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومانی قرار دارد. AirDots Pro که از نوع هندزفری‌های کاملاً بی‌سیم است، دارای دو گوشی با دکمه لمسی و یک کیس با نشانگر درصد شارژ بوده و با درگاه USB Type-C شارژ می‌شود. بنا بر مشخصات ذکر شده در سایت دیجی‌کالا، عمر باتری این هندزفری در حالت مکالمه ۶ ساعت و در حالت پخش موسیقی ۴ ساعت بدون وقفه خواهد بود. کاربری این هندزفری عمومی ذکر شده و هم برای آقایان و هم بانوان مناسب است. بدنه مقاوم در برابر آب نیز از دیگر ویژگی‌های ذکر شده این هندزفری بلوتوثی است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

هندزفری شیائومی مدل Airdots v11 2022 LL

این هندزفری بی‌سیم شیائومی نیز از سری AirDots است و قیمت ۵۰۰ هزار تومانی دارد. یک نشانگر LED برای نمایش درصد شارژ این هندزفری در داخل کیس آن تعبیه شده که کاربر را با یک نگاه، از درصد شارژ باقی‌مانده مطلع می‌سازد. عمر باتری این هندزفری در حالت مکالمه ۶ ساعت و در حالت پخش موسیقی ۵ ساعت اعلام شده است. اقلام همراه این هندزفری نیز کابل شارژ microUSB و دفترچه راهنما، در کنار کیس مربعی شکل بوده و در برابر ضربه مقاوم است. این هندزفری نیز تنها در رنگ مشکی به فروش می‌رسد و از نسخه بلوتوث 5.0 بهره می‌برد.

هدست بلوتوثی شیائومی مدل 399

این هدست شیائومی کاملاً بی‌سیم نبوده و دو گوشی آن با سیم به یکدیگر متصل شده‌اند. این هدست قیمت حدوداً ۶۵۰ هزار تومانی داشته و روی گردن کاربران جا خوش می‌کند. عمر باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز در حالت مکالمه و موسیقی بی‌وقفه نیز چهار ساعت اعلام شده است. یک درگاه کارت حافظه میکرو هم روی این هدست تعبیه شده تا امکان پخش موسیقی بدون نیاز به تلفن همراه را به کاربران دهد. اگر کاربر بخواهد هدست ۳۹۹ شیائومی را به گوشی خود نیز متصل کند، بلوتوث نسخه 5.0 در دسترس خواهد بود. این هدست نیز هم مناسب آقایان و هم مناسب بانوان است.

هدفون شیائومی مدل Xiaodu Du Smart Buds

این هدفون بلوتوثی که با زیر برند Xiaodu عرضه شده، قیمت ۶۵۰ هزار تومانی دارد و فقط در رنگ سفید موجود است. رابط شارژ این هدفون از نوع Type-C بوده و یک کابل شارژ از همین نوع به همراه دفترچه راهنما در جعبه این هدفون وجود دارد. ظرفیت باتری گوشی‌ها ۳۵ میلی‌آمپر ساعت و کیس این هدفون ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و عمر باتری لیتیوم پلیمری آن نیز چهار ساعت بی‌وقفه و تا ۲۰ ساعت به کمک باتری محفظه اعلام شده است. این هدفون ۴۰ گرمی در برابر پاشش آب مقاوم بوده و میکروفون آن نیز دارای قابلیت کاهش نویز است.

هدفون شیائومی مدل  Mi True Wireless Earphones 2 Basic

این هدفون کاملاً بی‌سیم نیز تنها در رنگ سفید عرضه شده و قیمت ۶۷۰ هزار تومانی دارد. کیس این هدفون مربعی شکل بوده و دارای میکروفون کاهش نویز محیط است. این هدفون در برابر رطوبت و عرق نیز مقاوم بوده و نگرانی‌های ورزشکاران را برطرف می‌کند. بدنه آن از جنس پلاستیک است و هرکدام از گوشی‌های آن تنها نزدیک به ۴٫۷ گرم وزن دارند. روی گوشی‌ها، کنترل لمسی وجود دارد و کاربر را برای چندین فرمان مثل پخش و توقف موسیقی، پاسخ یا ردکردن تماس ورودی و موسیقی بعدی یا قبلی از گوشی همراه خود بی‌نیاز می‌کند. استفاده از هرکدام از گوشی‌های این هدفون به طور مستقل نیز ممکن است.

مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید، به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز