شیائومی گوشی اقتصادی پوکو C50 را معرفی کرد

شیائومی-کاماپرس

گوشی هوشمند پوکو سی ۵۰ رسماً توسط شیائومی برای بازار هند معرفی شد. این یک گوشی مقرون‌به‌صرفه است که با قیمتی اقتصادی عرضه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، POCO C50 دارای صفحه‌نمایش 6٫52 اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل HD+ و نرخ سمپلینگ لمسی 120 هرتزی است. این پنل LCD در جلو دارای یک بریدگی دایره‌ای برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. در قسمت پشتی گوشی نیز دوربین دوگانه ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED و یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است. شیائومی روی دو ویژگی این مدل که شامل نمایشگر بزرگ و عمر باتری طولانی می‌شود، تأکید ویژه‌ای کرده است.

بیشتر بخوانید:

انرژی این دستگاه توسط یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که از شارژ استاندارد 10 واتی پشتیبانی می‌کند. در بطن این گوشی، پردازنده مدیاتک  Helio A22 تعبیه شده که با حداکثر 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به روکش چرم در پنل پشتی و نسخه سبک‌تر اندروید 12 Go Edition  که مخصوص گوشی‌های اقتصادی است اشاره کرد.

آریاک سفر

شیائومی-کاماپرس

پوکو سی ۵۰ در دو رنگ و دو مدل ذخیره‌سازی معرفی شده است. این گوشی در رنگ‌های آبی و سبز و دو نسخه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد. قیمت پوکو سی ۵۰ حدوداً از ۷۵ دلار شروع می‌شود و به ۸۵ دلار نیز می‌رسد.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر، به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز