شیائومی ساعت و دستبند هوشمند و هندزفری بی‌ سیم جدید ردمی را معرفی کرد

شیائومی-کاماپرس

شیائومی اخیراً گوشی‌های هوشمند رده‌بالای ردمی K60 و یک میان‌رده جدید ردمی نوت ۱۲ پرو Speed Edition را معرفی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این مرحله همچنین شاهد ورود سه دستگاه پوشیدنی هوشمند نیز بود؛ ردمی واچ ۳ با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، ردمی بند ۲ جدید با بدنه نازک و سبک و ردمی بادز ۴ لایت در رنگ‌های فانتزی و قیمت مقرون‌به‌صرفه که همه این محصولات برای خرید فعلاً تنها در چین موجود هستند.

Redmi Watch 3

این گجت پوشیدنی جدید دارای صفحه‌نمایش AMOLED مربعی شکل با قطر ۱٫۷۵ اینچ است و از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و طبق اعلام ردمی، می‌تواند به روشنایی ۶۰۰ نیت هم برسد. بدنه مانند تلفن‌های هوشمند حال حاضر، دارای ضلع‌های صاف است و یک دکمه فیزیکی در کنار آن وجود دارد. ردمی واچ ۳ نمایشگر همیشه روشن را به همراه دارد و دارای بیش از ۲۰۰ واچ فیس مختلف است.

شیائومی باتری واچ ۳ را بهبود بخشیده و اکنون با یک‌بار شارژ، با نظارت مداوم SpO2 (اکسیژن خون) و ضربان قلب، می‌تواند ۱۲ روز کار کند. این دستگاه دارای گواهینامه استفاده در زیر آب است و همچنین با سامانه ماهواره‌ای ناوبری جهانی برای ردیابی دقیق در ورزش کار می‌کند.

آریاک سفر

این گوشی با داشتن تراشه GPS می‌تواند بدون گوشی هوشمند و در ۱۲۱ حالت مختلف ورزشی کار کند. بااین‌حال، گوشی هوشمند برای تماس‌های بلوتوثی موردنیاز است و این شرکت یک میکروفون کاهش نویز برای کیفیت تماس بهتر به این ساعت هوشمند اضافه کرده است. قیمت اعلامی این ساعت حدود ۷۰ دلار بوده و در رنگ‌های مشکی و سفید عاجی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

ساعت هوشمند-کاماپرس

Redmi Band 2

باعرضه این دستگاه، مرز بین ساعت هوشمند و دستبند هوشمند کم‌رنگ‌تر از همیشه شده است. ردمی بند ۲ دارای صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی است که ۷۶ درصد بیشتر از اولین دستبند هوشمند ردمی است. ضخامت بند دو، ۱۰ میلی‌متر و وزن آن ۱۵ گرم است.

این دستگاه از تماس‌های بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند؛ اما همچنان ویژگی‌های فانتزی دیگری مانند اندازه‌گیری اکسیژن خون و ردیابی سیکل قاعدگی را برای خانم‌ها ارائه می‌دهد. بیش از ۳۰ حالت ورزشی وجود دارد و باتری آن می‌تواند با یک‌بار شارژ، بیش از شش روز با استفاده زیاد یا تقریباً ۱۴ روز با استفاده عادی دوام بیاورد.

ردمی بند ۲ تا پایان سال ۲۰۲۲ قیمت 159 یوان دارد و سپس قیمت آن به ۱۶۹ یوان (۲۵ دلار) می‌رسد. شش گزینه رنگ سبز فلورسنت، رز گلد، مشکی، آبی روشن، سبز تیره و سفید برای کاربران موجود است.

Redmi Band 2-کاماپرس

Redmi Buds 4 Lite

این هدفون‌ها در زبان چینی Youth نیز نامیده می‌شوند، زیرا برای مخاطبان جوانی که عاشق رنگ‌های روشن هستند تبلیغ می‌شوند.

بادز ۴ لایت دارای یک درایور ۱۲ میلی‌متری برای صدای عمیق و کاهش هوشمند نویز در هنگام تماس است. وزن هر گوشی فقط ۳٫۹ گرم است و کل بسته، دو گوشی و کیس، تا ۲۰ ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد. سایر مشخصات شامل اتصال بلوتوث ۵٫۳ است که برای اتصال فوری با دستگاه‌های منتخب شیائومی تعبیه شده است. همچنین گوشی‌ها دارای گواهی IP54 در برابر نفوذ آب و گردوغبار هستند.

این هدفون بی‌سیم در رنگ‌های سفید، مشکی، نارنجی و سبز عرضه می‌شوند. در رنگ نارنجی، گوشی‌ها و کیس به رنگ نارنجی براق هستند و در رنگ سبز فقط گوشی‌ها و داخل کیس رنگ سبز را به نمایش می‌گذارند و بیرون کیس مشکی است. قیمت ردمی بادز ۴ تا پایان سال میلادی ۱۳۹ یوان است و سپس به ۱۴۹ یوآن (۲۱ دلار) تغییر خواهد کرد.

شیائومی-کاماپرس

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر، به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کنند.

نویسنده:مهدیار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز