بهترین گوشی های شیائومی زیر ۸ میلیون تومان

با ادامه رشد بازار گوشی‌های هوشمند، خریداران بیشتری به دنبال گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که همچنان ویژگی‌های باکیفیت را ارائه می‌دهند. شیائومی نیز با گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه خود موجی در صنعت ایجاد کرده است.

به گزارش کاماپرس، شیائومی به دلیل تولید گوشی‌هایی که مشخصات قابل‌توجهی را با هزینه کمتری نسبت به سایر برندها ارائه می‌دهند، شهرت پیدا کرده است. این گوشی‌ها اغلب دارای نمایشگرهای بزرگ، پردازنده‌های قدرتمند و باتری‌های بادوام هستند. همچنین، شیائومی به دلیل طراحی‌های شیک و مدرن خود که با برندهای گران‌قیمت‌تر رقابت می‌کند، شناخته شده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی با بودجه کم‌تر از هشت میلیون تومان می‌پردازد.

شیائومی پوکو M3 پرو 5G

این گوشی که محصول زیر برند پوکو است، ۱۹۰ گرمی بوده و یک نمایشگر ۶.۵ اینچی دارد. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. پوکو ام ۳ پرو که با اندروید ۱۱ عرضه شده است، از تراشه مدیاتک Dimensity 700 به‌عنوان پردازنده استفاده می‌کند. شیائومی از یک تنظیم سه‌گانه برای این گوشی استفاده کرده است که شامل یک لنز عریض ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین عریض ۸ مگاپیکسلی نیز برای این گوشی تدارک‌دیده‌شده است. همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم‌پلیمری این گوشی با شارژر ۱۸ واتی شارژ می‌شود. این گوشی با حافظه ۶۴ و رم ۴ گیگابایتی در لحظه نگارش این گزارش قیمتی حدود هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی دارد. نسخه 4G این گوشی نیز با قیمت حدود هفت میلیون تومان در بازار ایران موجود است.

آریاک سفر

شیائومی ردمی ۱۰

این گوشی ۱۸۱ گرمی، یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ دارد که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی که با اندروید ۱۱ عرضه شده است، از پردازنده مدیاتک Helio G88 بهره می‌برد. یک دوربین چهارگانه برای این گوشی در نظر گرفته شده است که از یک لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی عریض است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ردمی ۱۰ هم با شارژر ۱۸ واتی شارژ می‌شود و قابلیت شارژ معکوس ۹ واتی دارد. این گوشی با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی با قیمتی حدود هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

شیائومی پوکو M5s

این گوشی ۱۷۸ گرمی، یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی دارد که از نوع AMOLED است. این نمایشگر با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ عرضه شده است. پوکو ام ۵ اس با اندروید ۱۲ عرضه شده و از پردازنده چینی مدیاتک هلیو G95 استفاده می‌کند. دوربین‌های پشت این گوشی شامل لنزهای ۶۴ مگاپیکسل عریض، ۸ مگاپیکسل فوق‌عریض، ۲ مگاپیکسل ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی عریض نیز در پنل جلویی این گوشی وجود دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم‌پلیمری این گوشی با شارژر ۳۳ واتی تنها در ۳۰ دقیقه ۶۴ درصد شارژ می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی با قیمت حدود هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

شیائومی پوکو C31

این گوشی یکی از گوشی‌های محبوب گوشی‌های اقتصادی شرکت شیائومی است. Poco C31 با ابعاد ۶٫۵۳ اینچی، دارای صفحه‌نمایش IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. این گوشی با دوربین اصلی سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی عریض، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. در بخش عکاسی سلفی نیز دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی عریض است. این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، از پردازنده مدیاتک  Helio G35 همراه با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و پوسته MIUI 12 برای ارائه عملکرد بهینه بهره می‌برد. این گوشی با حافظه ۶۴ و رم ۴ گیگابایتی قیمتی حدود هفت میلیون تومانی دارد.

شیائومی ردمی نوت ۱۱ (نسخه جهانی)

ردمی نوت یازده ۱۷۹ گرمی از یک نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی AMOLED با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی است. پردازنده آمریکایی اسنپ‌دراگون ۶۸۰ هشت هسته‌ای در این گوشی به‌کاررفته است. در پشت این گوشی چهار دوربین ۵۰، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عریض وجود دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم‌پلیمری این گوشی نیز با شارژر ۳۳ واتی در یک ساعت ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. این گوشی با حافظه ۶۴ و رم ۴ گیگابایتی حدود هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، با حافظه ۱۲۸ و رم ۴ گیگابایتی حدود هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و رم ۶ گیگابایتی حدود ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز