خرید گوشی‌های ردمی نوت شیائومی با بودجه ۷ تا ۱۰ میلیون تومان

گوشی‌های ردمی همواره به قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا معروف بوده‌اند. در این میان، سری نوت ردمی پرچمداران گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوشی‌های برند ردمی، که زیر برند شیائومی است، ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیار را در کنار قیمت مناسب به ارمغان آورده‌اند و همین امر باعث محبوبیت زیاد این گوشی‌ها در بازار ایران شده است.

در ادامه کاماپرس به معرفی بهترین گوشی‌های ردمی نوت شیائومی در بازه قیمتی ۷ تا ۱۰ میلیون تومان می‌پردازد؛

شیائومی ردمی نوت 11SE

این گوشی که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده، در لحظه تهیه این گزارش با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی حدود هفت میلیون تومان و با رم ۸ گیگابایتی حدوداً نه میلیون تومان قیمت دارد. این گوشی ۱۹۰ گرمی، یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۹۰ هرتزی دارد. شیائومی پردازنده مدیاتک Dimensity 700 هشت هسته‌ای را برای این گوشی در نظر گرفته است. دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی عریض در پنل جلویی گوشی وجود دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌پلیمری این گوشی با شارژر ۱۸ واتی شارژ می‌شود. همچنین ردمی نوت ۱۱ اس‌ای از نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

آریاک سفر

شیائومی ردمی نوت ۱۱ (نسخه جهانی)

این گوشی با حافظه ۶۴ و رم ۴ گیگابایتی حدود هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، با رم ۶ گیگابایتی حدود نه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، با حافظه ۱۲۸ و رم ۴ گیگابایتی حدود ۱۰ میلیون تومان و رم ۶ گیگابایتی حدود ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد. ردمی نوت ۱۱ گلوبال از یک نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی AMOLED با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی است. پردازنده آمریکایی اسنپ‌دراگون ۶۸۰ هشت هسته‌ای در این گوشی به‌کاررفته است. در پشت این گوشی چهار دوربین ۵۰، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عریض وجود دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌پلیمری این گوشی نیز با شارژر ۳۳ واتی در یک ساعت ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود.

شیائومی ردمی نوت ۱۱ (نسخه چین)

ردمی نوت ۱۱ چینی در بازار ایران با ظرفیت ۱۲۸ و رم ۴ گیگابایتی قیمتی حدود هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و با رم ۶ گیگابایتی حدوداً ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD بهره می‌برد که وضوح آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی تصویر آن نیز ۹۰ هرتز است. ردمی نوت ۱۱ از پردازنده چینی هشت هسته‌ای Dimensity 810 شرکت مدیاتک و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌پلیمری استفاده می‌کند که با شارژر ۳۳ واتی درست مانند نسخه گلوبال، در حدود یک ساعت ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. این گوشی از یک دوربین چهارگانه عریض ۵۰ مگاپیکسلی، فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو و تشخیص عمق بهره می‌برد. در بخش دوربین سلفی نیز از یک لنز عریض ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

شیائومی ردمی نوت 10S

این گوشی با حافظه ۶۴ و رم ۶ گیگابایتی حدود هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی حدود نه میلیون و ۷۰۰ هزار و با حافظه ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان قیمت دارد. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED، پردازنده هشت هسته‌ای چینی Helio G95 مدیاتک، دوربین پشت چهارگانه ۶۴، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی عریض ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر ۳۳ واتی و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه تلفن همراه 4G اشاره کرد.

شیائومی ردمی نوت ۹ پرو

این گوشی با حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی حدود هشت میلیون تومان و با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی حدود هشت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. ردمی نوت ۹ پرو دارای یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 720G هشت هسته‌ای بهره می‌برد. چهار دوربین ۶۴، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین عریض ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلویی این گوشی قرار دارد. باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز با شارژر ۳۳ واتی داخل جعبه شارژ می‌شود.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

 

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “خرید گوشی‌های ردمی نوت شیائومی با بودجه ۷ تا ۱۰ میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز