مشخصات جدیدترین پرچمدار شیائومی فاش شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شیائومی قصد دارد به‌زودی سری جدید پرچمداران خود، یعنی Xiaomi 13 را معرفی و عرضه کند. طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی سه نسخه شیائومی ۱۳، ۱۳ لایت و ۱۳ پرو را از این سری عرضه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با نزدیک‌تر شدن به کنگره جهانی موبایل 2023، گوشی‌های هوشمند پرچمداران سری ۱۳ شیائومی به‌زودی در سطح جهانی عرضه خواهند شد. قبل از معرفی شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو اطلاعات زیادی به بیرون درز کرده است. این اطلاعات شامل ویژگی‌های کامل، تصاویر باکیفیت و قیمت این گوشی‌ها می‌شود.

شیائومی ۱۳

انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۶٫۳۶ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ باشد و از HDR10+ و Dolby vision نیز پشتیبانی کند و از نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. این دستگاه دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار نیز است. شیائومی از آخرین نسل پردازنده پرچمدار شرکت آمریکایی کوالکام، یعنی اسنپ‌دراگون ۸ نسل دوم استفاده کرده است.دوربین سه‌گانه این گوشی که با همکاری برند آلمانی لایکا ساخته شده است، شامل لنزهای ۵۴ و ۵۰ مگاپیکسلی با لنز عریض و یک لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی می‌شود.طبق ادعای شیائومی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی در ۳۷ دقیقه با توربوشارژ ۶۷ واتی آن به ۱۰۰ درصد می‌رسد. ظاهراً این گوشی تنها با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی ولی همراه دو رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. قیمت پایه این گوشی ۹۹۹ یورو عنوان شده است.

راز آسمان پایتخت

 

شیائومی ۱۳ پرو

این نسخه که پیش‌تر در چین معرفی شده بود، دارای نمایشگر ۶.۷۳ اینچی AMOLED با رزولوشن WQHD+ و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی بوده و از Dolby Vision، HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. همچنین با داشتن گواهی IP68 و فناوری کورنینگ گوریلاگلس Victus مقاومت خوبی در برابر آب، گردوغبار و ضربه و خط‌وخش دارد. آخرین تراشه ۴ نانومتری پرچمدار کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 2 نیز مانند نسخه معمولی بر روی این گوشی سوار است. شیائومی در حاشیه همکاری خود با شرکت لایکا، یک لنز بزرگ یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض و یک لنز تله‌فوتو شناور ۷۵ میلی‌متری ۵۰ مگاپیکسلی را در شیائومی ۱۳ پرو به کار گرفته است. این گوشی تنها با رم ۱۲ گیگابایتی، اما با دو حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود. باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی با شارژر فوق‌سریع ۱۲۰ واتی هایپرشارژ تنها در ۱۹ دقیقه، ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. قیمت پایه شیائومی ۱۳ پرو، ۱۲۹۹ یورو عنوان شده است.

شیائومی ۱۳ لایت

این گوشی نیز که ارزان‌ترین مدل سری ۱۳ شیائومی به شمار می‌رود، دارای نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی تطبیق‌پذیر است و از تراشه اسنپ‌دراگون ۷ نسل یک بهره می‌برد. انتخاب‌های ذخیره‌سازی این گوشی شامل رم ۸ گیگابایتی در دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی می‌شود. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو در پشت و یک دوربین فوق‌عریض ۳۲ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار دارد. یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز برای این گوشی تدارک‌دیده‌شده است که با شارژر ۶۷ واتی توربو، شارژ می‌شود. قیمت پایه این مدل نیز ۴۹۹ یورو اعلام شده است.

 

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شیائومی مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز