خرید گوشی‌های ردمی نوت شیائومی با بودجه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان

لست سکند

گوشی‌های شیائومی ردمی نوت یکی از محبوب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌های گوشی‌های هوشمند امروزی در بازار هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این سری گوشی‌ها با طیف وسیعی از مدل‌ها که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان را به خود جذب کنند. شیائومی با گوشی‌های ردمی نوت، از کسانی که به دنبال یک دستگاه پایه با چند ویژگی اضافی هستند گرفته تا کسانی که به دنبال یک دستگاه پیشرفته با آخرین فناوری هستند، همه را راضی کرده است.

در ادامه، کاماپرس به معرفی بهترین گوشی‌های ردمی نوت شیائومی در بازه قیمتی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان می‌پردازد؛

شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو

این گوشی در زمان نگارش این گزارش با حافظه ۶۴ و رم ۶ گیگابایتی حدود ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، با حافظه ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و با حافظه ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد. شیائومی برای این گوشی ۱۹۳ گرمی، یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی تدارک دیده است. این گوشی از پردازنده اسنپ‌دراگون 732G هشت هسته‌ای و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌پلیمری ۳۳ واتی بهره می‌برد. یک دوربین چهارگانه ۱۰۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی عریض ۱۶ مگاپیکسلی برای این گوشی دوسیم‌کارته در نظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو (نسخه جهانی)

این گوشی با حافظه ۶۴ گیگابایت و رم ۶ گیگابایتی قیمتی حدود ۱۱ میلیون تومان و با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ پرو، ۲۰۲ گرم وزن داشته و با نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی Super AMOLED ۱۲۰ هرتزی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ عرضه شده است. این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو G96 بهره می‌برد. چهار دوربین ۱۰۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عریض در پنل جلویی این گوشی قرار دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌پلیمری این گوشی نیز با شارژر ۶۷ واتی در ۱۵ دقیقه ۵۱ درصد شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G

این گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایتی حدوداً ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و با رم ۸ گیگابایتی ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این گوشی تنها در بخش پردازنده با نسخه گلوبال ردمی نوت ۱۱ پرو تفاوت دارد. شیائومی از تراشه هشت هسته‌ای آمریکایی اسنپ‌دراگون 695 5G کوالکام استفاده کرده است. باقی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی مانند نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی، دوربین‌ها و باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع کاملاً مشابه ردمی نوت ۱۱ پرو جهانی است.

ردمی نوت ۱۱ پرو (نسخه چین)

این گوشی تنها با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی همراه با رم ۸ گیگابایتی با قیمتی حدود ۱۵ میلیون تومان در بازار ایران موجود است. ردمی نوت ۱۱ پرو چینی که در بیشتر ویژگی‌ها با نسخه جهانی اشتراک‌های زیادی دارد، ۲۰۷ گرم وزن داشته و با نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی Super AMOLED و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی معرفی شده است. بلندگوهای دوگانه این گوشی توسط شرکت JBL تنظیم شده‌اند و جک ۳٫۵ میلی‌متری هندزفری نیز برای کیفیت بیشتر وجود دارد. تراشه چینی مدیاتک Dimensity 920 هشت هسته‌ای به‌عنوان پردازنده مرکزی در این گوشی تعبیه شده است. دوربین سه‌گانه پشتی این گوشی ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌پلیمری این گوشی نیز با شارژر ۶۷ واتی خود در ۴۳ دقیقه کامل شارژ ‌می‌شود.

شیائومی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G

نسخه ۱۲۸ گیگابایت این گوشی با ۸ گیگابایت رم حدود ۱۵ میلیون تومان و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم حدود ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد. این گوشی نیز ۲۰۴ گرم وزن داشته و از یک صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED ۱۲۰ هرتزی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. شیائومی از پردازنده هشت هسته‌ای چینی مدیاتک Dimensity 920 در این گوشی بهره برده است. سه دوربین ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی اصلی و ۱۶ مگاپیکسلی عریض سلفی روی این گوشی قرار دارد. کاربران می‌توانند باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌پلیمری این گوشی را با شارژر فوق‌سریع ۱۲۰ واتی در ۱۵ دقیقه، ۱۰۰ درصد شارژ کنند. اسپیکر دوگانه این گوشی نیز توسط JBL تنظیم شده است.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز