معرفی بهترین مارک اکسیدان ایرانی

لست سکند

استفاده از رنگ موهای شیمیایی نیاز به اکسیدان دارد. اکسیدان، یک ماده فعال‌کننده است که موجب می‌شود تا موها سریع‌تر و بهتر رنگ بگیرند. به همین دلیل، نمی‌توان از این ماده در هنگام رنگ کردن مو صرف نظر کرد. با این حال، استفاده از اکسیدان نامناسب یا نامرغوب، آسیب جدی به تارهای مو وارد می‌کند. بنابراین، برای خرید اکسیدان خوب باید به نکات مهمی از جمله نوع اکسیدان و درصد آن توجه داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شناخت بهترین مارک اکسیدان ایرانی دغدغه بسیاری از بانوان است. امروزه برندهای ایرانی زیادی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت فعالیت می‌کنند. در ادامه، به بررسی چند مارک اکسیدان ایرانی مرغوب پرداخته خواهد شد.

وقت ندارید؟ اکسیدان مارال اینجاست!

این اکسیدان حاوی روغن بادام و ویتامین‌های A و E بوده و از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند. استفاده از این محصول موجب درخشندگی بیشتر تارهای مو شده و از مو در برابر سوختگی ناشی از پودر دکلره محافظت می‌کند. تاثیر سریع و قابلیت ترکیب با انواع رنگ مو از دیگر مزایای اکسیدان مارال است.

تجربه تفاوت دلپذیر با اکسیدان آتوسا

این اکسیدان خاصیت روشن‌کنندگی بسیار بالایی داشته و به سرعت تاثیر خود را بر جای می‌گذارد. قدرت بالای اکسیدان آتوسا موجب می‌شود که کوتیکول مو در مدت زمان کوتاهی باز شود و رنگ‌پذیری تارهای مو افزایش پیدا کند. این محصول، غلظت خوبی داشته و حاوی ترکیبات مرغوب است.

راز آسمان پایتخت

اکسیدان دوشس ؛ نمی‌گذارد موها بسوزند!

این اکسیدان برای پوشش‌دهی تارهای سفید مو بسیار پرکاربرد است. اکسیدان دوشس خطر سوختن موها را در هنگام مش فویل و تکنیک‌های آمبره یا سامبره کاهش می‌دهد. همچنین، برای رنگ کردن ریشه و رنگ ابرو بسیار مناسب است. این محصول حاوی مواد نرم‌کننده و مغذی برای حفظ سلامت تارهای مو است.

حفظ سلامت مو با اکسیدان دوماسی

این محصول دارای کراتین، بیزابولول و عصاره‌های گیاهی بوده و آسیبی به موها وارد نمی‌کند. اکسیدان دوماسی رنگ مو را به تدریج باز می‌کند. همین خاصیت باعث می‌شود تا موها نسوزند یا دچار خشکی و شکنندگی نشوند. به علاوه، استفاده از این اکسیدان به نرمی و لطافت موها کمک می‌کند.

اکسیدان پرستیژ ؛ گیاهی یا شیمیایی؟

برند پرستیژ، اکسیدان‌های خود را در دو نوع گیاهی و شیمیایی تولید می‌کند. نوع گیاهی آن فاقد آمونیاک بوده و برای رنگ کردن موهای پروتئینه، کراتینه، بوتاکس شده و… مناسب است. اکسیدان پرستیژ خاصیت ضد قرمزی داشته و انواع رنگ مو ترکیب می‌شود.

با اکسیدان دنی وان خبری از خارش سر نیست

مهم‌ترین ویژگی اکسیدان دنی وان، ضد حساسیت و ضد خارش بوده آن است. این محصول برای تمامی رنگ موها مناسب بوده و استفاده از آن موجب کاهش عوارض ناشی از رنگ و پودر دکلره می‌شود. اکسیدان دنی وان حاوی مواد نرم‌کننده و گلیسیرین جهت افزایش نرمی و لطافت تارهای مو است.

اکسیدان لیزانو ؛ بدون حساسیت

برند لیزانو نیز در فهرست بهترین مارک اکسیدان ایرانی قرار داشته و این محصول فاقد آمونیاک است. استفاده از اکسیدان لیزانو هیچگونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکرده و از خشکی مو جلوگیری می‌کند. آبرسانی قوی، ضد قرمزی و داشتن خاصیت نرم‌کنندگی از دیگر مزایای این محصول است.

موهایی نرم و درخشان با اکسیدان دوبینا

این اکسیدان با کیفیت ایرانی حاوی پروتئین برنج، نرم‌کننده و مواد تقویت‌کننده است. بنابراین از خشک شدن مو، وزی مو و ریزش مو جلوگیری می‌کند. اکسیدان دوبینا ضد حساسیت بوده و استفاده از آن موجب افزایش نرمی و درخشندگی مو خواهد شد.

اکسیدان آوایی ؛ انتخابی برای موهای سفید

اکسیدان آوایی برای رنگ کردن موهای سفید کاملاً مناسب بوده و کمترین قرمزی را بر روی مو ایجاد می‌کند. این محصول، رنگ را به خوبی تثبیت کرده و دارای خاصیت آبرسانی و نرم‌کنندگی است. اکسیدان آوایی قابلیت ترکیب با انواع رنگ مو را دارد و هیچگونه سوزش و التهابی ایجاد نمی‌کند.

برندهای مدیا، گلباران، آتوسا رویال و فورگرلز از دیگر مارک‌های با کیفیت ایرانی در زمینه تولید اکسیدان محسوب می‌شوند. تمامی این محصولات با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی سالن سیتی قابل خریداری هستند. سالن سیتی، مرجع تخصصی رنگ مو است که نمایندگی رسمی اغلب برندهای ایرانی را دارد. این محصولات به صورت تکی و عمده به مشتریان عرضه شده و در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : سالن سیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز