معرفی بهترین جراح بینی در شیراز

جراحی بینی-کاماپرس
لست سکند

عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی، یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی در ایران است که متقاضیان زیادی دارد. تغییر بینی و اصلاح نقص‌های آن نقش زیادی در افزایش اعتماد به نفس افراد و تصویر ذهنی آنان ایجاد می‌کند؛ با این وجود، یکی از دغدغه‌های اصلی متقاضیان جراحی بینی، پیدا کردن جراح کاربلد است.

تجربه بالا، شهرت، خدمات بعد از عمل، سوابق تحصیلی و به‌روز بودن دانش و مهارت از جمله معیارهایی است که افراد برای انتخاب بهترین جراح در نظر می‌گیرند؛ با این حال معیارهای متعدد ممکن است باعث سردرگمی در انتخاب بهترین جراح شود. به گزارش کاماپرس انتخاب جراح بینی ماهر و حرفه‌ای برای گرفتن بهترین نتیجه در عین تضمین سلامتی، ضروری است. بسیاری از متقاضیان که در شهر شیراز هستند، در انتخاب بهترین متخصص متناسب با مدل مد نظر خود، دچار سردرگمی می‌شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با جراحی بینی و راهنما انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز پرداخته است.

تفاوت تکنیک‌‌های جراحی بینی باز و بسته

در حال حاضر جراحی بینی به دو روش باز و بسته انجام می‌شود. در تکنیک جراحی باز، بیهوشی کامل انجام می‌شود و جراح قسمت غضروفی بینی و اطراف باله‌های زیر پل بینی را برش می‌دهد و پوست آن را بلند می‌کند. در این روش جراح به تمامی ساختار بینی مانند سپتوم، سوراخ‌های خارجی و غضروف دسترسی دارد. در صورتی که نوک بینی بیمار بیش از حد گوشتی بوده یا نیاز به جراحی اصلاحی داشته باشد، از تکنیک جراحی بینی باز استفاده می‌شود؛ با این حال با استفاده از این روش، بیمار در دوران نقاهت بعد از عمل، کبودی و تورم بیشتری خواهد داشت.

در تکنیک جراحی بسته، جراح برش‌هایی در داخل بینی به وجود می‌آورد و پوست را به کمک ابزار مخصوصی لیفت می‌کند. این روش کمتر تهاجمی است و کبودی کمتری نسبت به روش باز ایجاد می‌کند. در صورتی که نوک بینی نیاز به اصلاح و تغییر داشته باشد، تکنیک جراحی بسته روش مناسبی برای اصلاح نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

جراحی بینی-کاماپرس

جراحی بینی گوشتی و غضروفی

جراحی بینی‌های گوشتی سخت‌تر از غضروفی بوده و احتمال بازگشت به حالت اولیه بیشتر است؛ با این حال در صورتی که از روش‌های درست جراحی استفاده شود، باعث تغییر چهره می‌شود و احتمال بازگشت آن کاهش می‌یابد. بیماران بعد از جراحی بینی گوشتی به مدت یک تا دو ماه باید از چسب استفاده کنند و زمان بهبودی آن‌ها بیشتر طول می‌کشد. در جراحی بینی‌های غضروفی، مشکلات و نواقصی مانند بلند بودن بینی، قوز و فرم بد استخوان اصلاح می‌شود.

چه افرادی نباید بینی خود را عمل کنند؟

افرادی که بیماری‌های خونی مانند هموفیلی و مشکلات انعقادی یا زخم‌های پوستی دارند، کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی نیستند و در صورتی که افراد نیاز به عمل جراحی ترمیمی بینی داشته باشند، حتما باید یک سال از عمل قبلی آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند مجددا فرم بینی خود را اصلاح کنند. همچنین افراد سیگاری لازم است که دو هفته قبل و دو هفته بعد از عمل، سیگار را کنار بگذارند. حداقل سن لازم برای عمل بینی دخترها 16 سال و پسرها 18 سال است. افرادی که بیماری‌های تنفسی مانند پلیپ یا آلرژی شدید دارند، باید قبل از عمل زیبایی، درمان شده باشند. همچنین افرادی که اضافه وزن بیش از حد دارند، به دلیل تاثیرات داروی بیهوشی، گزینه مناسبی برای جراحی بینی نیستند.

جراحی بینی-کاماپرس

انتخاب بهترین جراح بینی در دکی‌یاب

باید در نظر داشت که هر یک از جراحان بینی در نوع خاصی از عمل مهارت بیشتری دارند؛ در نتیجه در صورتی که افراد بر اساس فرم بینی و مدل مد نظر خود جراح بینی را انتخاب کنند، بهترین نتیجه را دریافت خواهند کرد. افراد برای گرفتن مشاوره و انتخاب بهترین جراح می‌توانند از خدمات تیم دکی‌یاب استفاده و مناسب‌ترین سبک عمل بینی را انتخاب کنند. این مجموعه با داشتن پنج سال سابقه همکاری با جراحان بینی، خدمات مختلفی مثل قسطی کردن هزینه عمل جراحی، گرفتن نوبت زودتر و اعمال تخفیف در هزینه‌های جانبی را به متقاضیان ارائه می‌کند. در صورتی که افراد پزشک خود را از مشاوره‌های این مجموعه انتخاب کنند، می‌توانند در هزینه‌های عمل جراحی خود تخفیف دریافت کنند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://dokiyab.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دکی یاب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز