معرفی یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیر موبایل

تعمیر موبایل

تعمیرات موبایل و دریافت گواهینامه تخصصی شرایط، ضوابط و مراحل خاص خودش را دارد. کارشناسان تعمیر موبایل کمک به منظور دریافت گواهینامه تعمیرات موبایل و فعالیت در این شرکت باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارند.

به گزارش کاماپرس، تعمیرات موبایل و برد الکترونیکی امروزه با توجه به کارایی و کاربرد بسیار موبایل و برد الکترونیک جز مشاغل پردرآمد و پولساز در کشور محسوب می شوند. با توجه به ساختار حساس برد و موبایل فعالیت در این مشاغل نیازمند کسب مهارت و دانش تخصصی جهت تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات در این وسایل می باشد.
برای کسب مهارت های مورد نیاز این مشاغل امروزه آموزشگاه های متعددی از طریق برگزاری دوره های تخصصی آموزش های لازم را در این زمینه به علاقه مندان ارائه می دهند و آنها را برای ورود و موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل و برد الکترونیکی آماده می کنند. در این مقاله به معرفی بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل و برد الکترونیکی خواهیم پرداخت.
معیارهای تشخیص بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های فنی
بهترین آموزشگاه برای گذارندن دوره های آموزش تعمیرات موبایل در تهران و برد آموزشگاهی است که به صورت کاملا تخصصی و عملی، زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص، در کارگاه های مجهز، به آموزش صفر تا صد مباحث مربوط به عیب و تعمیرات بپردازد و در پایان دوره نیز مدرک معتبر فنی به کارآموزان ارائه دهد.
باید بگوییم هنگام انتخاب آموزشگاه فنی جهت گذراندن دوره های فوق دقت داشته باشید که در آموزشگاه انتخابی موارد زیر رعایت شده باشد:
• آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور
• ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای
• آموزش بر اساس آخرین استانداردها و سرفصل های آموزشی روز دنیا
• آموزش عملی و پروژه محور مباحث طی دوره
• آموزش در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص

دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پارس
به گزارش ایسنا، دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پارس یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی این آموزشگاه است که به دلیل عملی بودن کارآموزان بسیاری از سراسر ایران همه ساله در این دوره ثبت نام می‌نمایند. آموزشگاه فنی پارس در این دوره آموزشی در تلاش است تا کلیه مفاهیم و مطالب آموزشی مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل های اندروید و آیفون را به صورت کاملا تخصصی به کارآموزان آموزش دهد.
دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی آموزشگاه فنی پارس
دوره تعمیر بردهای الکترونیکی به صورت کاملا عملی و تخصصی در این آموزشگاه برگزار می‌شود. اساتید متخصص و باتجربه این دوره آموزشی ابتدا کارآموزان را به صورت کاملا اصولی با انواع قطعات بردهای الکترونیکی، کاربرد آنها، علائم خرابی آشنا کرده، سپس ابزارهای تعمیرات برد و نحوه کارکرد آن ها را آموزش داده و در انتها به آموزش تعمیر، عیب یابی و تعویض قطعات بردهای الکترونیکی می‌پردازد. کارآموزان در این دوره کلیه مطالب آموزشی ارائه شده را در کارگاه و با در اختیار داشتن برد به صورت عملی تمرین کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند. آموزشگاه فنی پارس در پایان دوره نیز مشاوره‌های بازاریابی و کسب و کاری برای ورود موفق به بازار کار به کارآموزان ارائه می‌دهد همچنین پشتیبانی نامحدودی به کارآموزان ارائه کرده و آنها را در مسیر موفقیت یاری می‌رساند. این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می‌نماید. آموزش تعمیرات لوازم خانگی، لپ تاپ، پکیج، کولر، برق ساختمان، برق صنعتی برخی از دیگر دوره های پولساز آموزشگاه فنی پارس می‌باشد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه فنی پارس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز