مشارکت 30 میلیارد ریالی همراه اول در ساخت بیمارستان سیار

لست سکند

همراه اول برای ساخت بیمارستان سیار به منظور خدمات رسانی به مردم در مواقع بروز بلایای طبیعی، 30 میلیارد ریال کمک می‌کند.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از آنجا که هدف از ساخت بیمارستان سیار کمک به بیماران در مواقع بحرانی مثل سیل، زلزله و یا بلایای دیگر است، همراه اول نیز با این اقدامات همراهی کرده و جهت ساخت بیمارستان سیار 30 میلیارد ریال پرداخت خواهد کرد تا جهت بهره‌برداری این بیمارستان مورد استفاده قرار گیرد. مهم‌ترین مزیت بیمارستان سیار این است که امکان حمل آن به نقاط مورد نظر وجود دارد و همچنین از تجهیزات پزشکی مورد نیاز بهره‌مند است.

مهم‌ترین اقدامات همراه اول برای مقابله با کرونا

با توجه به شیوع کرونا و زنگ خطری که این ویروس برای سلامت تمامی مردم به ویژه کارکنان مجموعه های فعال به صدا درآورده، گام‌های مهم برای انجام اقدامات پیشگیرانه در اکثر شرکت‌ها برداشته شده است. از جمله این شرکت‌ها همراه اول است که از رعایت استانداردهای بهداشتی گرفته، تا اطلاع رسانی و آموزش به مقابله با این ویروس آمده است.

راز آسمان پایتخت

مهم‌ترین این اقدامات که در راستای ایفای وظایف و مسئولیت اجتماعی این سازمان و همکاری با نهادهای ذی ربط حوزه بهداشت است: برگزاری جلسه فوق‌العاده و تعريف اقدامات عاجل عملياتی در سه حوزه مديريت تغييرات مبتنی بر  زيرساخت‌های فنی، ارتقای آگاهی و فرهنگ‌سازی، ايمن‌سازی محيط كار، تسهیل فرآیند دورکاری پرسنل همراه اول و فراهم ساختن زيرساخت‌های فنی به منظور حداكثرسازی دوركاری كاركنان ضمن عدم کاهش خدمات‌دهی این مجموعه به مشترکان ، ضدعفونی تمام مجموعه و تامین تجهیزات مورد نیز در این راستا، ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان، برگزاری جلسات به صورت غیرحضوری و راه‌اندازی کانال اطلاع‌رسانی است.

همچنین تمامی فعالیت‌ها در این اپراتور مثل سرو غذا، اقامه نماز و یا اقدامات مشابه با تبعیت از قوانین جدید این سازمان جهت مقابله با ویروس کرونا انجام خواهد شد.

مرتبط با : همراه اول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز