مزدا CX60 مدل ۲۰۲۳؛ شاسی بلندی که در بازار دلربایی می کند (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاسی بلند CX60 مدل ۲۰۲۳ نشان می دهد که کمپانی مزدا وارد دوره جدیدی شده است و قصد دارد با رقبای مطرح این حوزه به رقابتی تنگاتنگ بپردازد. این خودرو از معماری جدید اسکای‌اکتیو متعلق به کمپانی مزدا بهره می برد و نخستین محصول از این برند ژاپنی است که از موتوری جدید بهره می برد تا آن را در بازار بیشتر قابل رقابت بکند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند مزدا CX60 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کابین داخلی مزدا CX60 مدل 2023 بسیار شیک و با کیفیت است و به گفته کمپانی مزدا، در آن از طراحی های معاصر ژاپنی الهام گرفته شده است. بر روی درها از تزیینات چوبی استفاده شده  داشبورد نیز طرحی درهم تافته دارد. پنل ابزار دیجیتال و نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی به صورت استاندارد عرضه می شوند.

مزدا CX60 مدل 2023 در بازار اروپا با یک موتور شش سیلندر و 3.3 لیتری دیزل عرضه می شود که به سیستم  e-Skyactive D مجهز است و کمپانی مزدا با به کارگیری آن قصد دارد میزان مصرف سوخت را بیش از 40 درصد پایین بیاورد. میزان نیرو و گشتاوری که این موتور جدید تولید می کند هنوز اعلام نشده است.

راز آسمان پایتخت

نسخه هیبرید-پلاگین مزدا CX60 از یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری و 188 اسب بخاری بهره می برد که در کنار یک موتور برقی قرار می گیرد. این موتور برقی بین موتور بنزینی و گیربکس تعبیه شده است و می تواند 173 اسب بخار نیرو تولید کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مزدا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز