آنباکس پورشه کاین ۲۰۲۳ (ویدیو)

وقتی خودرو جدیدی می خرید، همه قسمت های آن از تایرها گرفته تا برچسب ها و لفافه هایی که روی قسمت های مختلف کشیده شده اند برایتان بسیار خاص و جذاب خواهد بود. در واقع، ماشین نو و جدید احساسی را در شما برمی انگیزد که یک ماشین کارکرده و دست دوم هیچگاه نمی تواند آن حس را به شما بدهد. وقتی برای اولین بار پشت فرمان می نشینید و بعد از تنظیم کردن صندلی و آینه ها قصد استارت زدن دارید نیز لحظه بسیار خوشایندی است و تا مدت ها در خاطرتان خواهد ماند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که برداشتن برچسب ها و لفافه های یک دستگاه پورشه کاین 2023 که به تازگی خریداری شده است را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پورشه کاین  مدل ۲۰۲۳، تقریباً همه رقبایش را به مبارزه دعوت کرده است. البته رقبایی مانند مرسدس بنزGLE  ،  بی ام و X5، آئودی Q8  و جنسیس GV80 بسیار لوکس هستند و از جدیدترین فناوری های روز بهره می برند ولی از نظر عملکرد هیچکدام نمی توانند به پای پورشه کاین ۲۰۲۳ برسند. اگر هم دنبال خودرویی می گردید که عملکرد و زیبایی را یکجا داشته باشد، می توانید پورشه کاین کوپه را انتخاب کنید.

آریاک سفر

شاید نباید از یک خودرو شاسی بلند انتظار داشته باشیم فرز و چالاک باشد، ولی وقتی نشان پورشه کاین روی آن حک شده باشد ماجرا فرق می کند. تیپ پایه و شش سیلندر این خودرو، شتاب صفر تا صدی برابر با 5.3 ثانیه دارد که برای یک شاسی بلند 2130 کیلوگرمی واقعاً عدد شگفت انگیزی است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پورشه
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز