نخستین مرسدس بنز برابوس کلاس S برقی رونمایی شد (ویدیو)

با برنامه شخصی سازی که شرکت تیونینگ برابوس بر روی مرسدس بنز EQS انجام داده و یک کیت بدنه ویژه برای آن طراحی کرده است، نخستین خودرو برقی لوکس به میدان آمده است. این خودرو لوکس طراحی بسیار نوآورانه و مدرنی دارد که زیبایی و ویژگی های ایرودینامیک در آن مد نظر قرار گرفته شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس بنز EQS که امضای شرکت تیونینگ برابوس بر آن حک شده است را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، در بدنه این مرسدس بنز EQS خاص، از پنل های فیبرکربنی استفاده شده است و رینگ های ریخته گری شده نیز از نوع Platinum Edition  هستند. سیستم تعلیق خاص برابوس که فناوری اسپرت اکسترا در آن به کار رفته است نیز آماده رویارویی با هرگونه چالش است. این سیستم تعلیق ارتفاع خودرو رو در قسمت جلو 0.6 اینچ و در قسمت عقب 0.8 اینچ پایین می آورد و با تغییراتی که برابوس بر روی این خودرو برقی اعمال کرده است، برد آن از 610 کیلومتر به 765 کیلومتر افزایش یافته و حداکثر سرعت آن نیز بالاتر رفته است.

آریاک سفر

قیمت مرسدس بنز EQS در آلمان از 111134 یورو شروع می شود و چنانچه پکیج مخصوص برابوس نیز خریداری شود، قیمت آن به 173890 یورو افزایش می یابد. با این که از کیت بدنه برابوس استقبال نسبتاً خوبی شده است، با این حال برخی معتقدند این کیت بدنه چنگی به دل نمی زند و شرکت های تیونر هنوز آمادگی لازم برای تیون کردن خودروهای برقی را به دست نیاورده اند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز