مرسدس بنز کلاس C مدل ۲۰۲۲ ؛ یک خودرو تمام و کمال (ویدیو)

سدان اسپرت مرسدس بنز کلاس C در سال 2022 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است و مانند همیشه فرمول لوکس و با پرستیژ بودن به همراه قیمتی مناسب در آن حفظ شده است. تغییراتی که در این سدان صورت گرفته است آن را قادر می سازد با خودروهایی مانند آئودی A4، بی ام و سری 3 و جنسیس G70 وارد رقابت بشود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس بنز کلاس C مدل ۲۰۲۲ را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مرسدس بنز کلاس C مدل ۲۰۲۲ دیفرانسیل عقب است و نیروی پیشران آن را یک موتور چهار سیلندر توربوشارژری تأمین می کند که 255 اسب بخار نیرو دارد. این سدان لوکس در سه تیپ Premium ، Exclusive و Pinnacle در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به نظر می رسد تیپ Exclusive رضایت بسیاری از مشتریان را جلب خواهد کرد. از جمله تجهیزات این تیپ می توان به دوربین 360 درجه، سیستم پارک خودکار، شارژر وایرلس تلفن همراه و سیستم صوتی Burmester با کیفیت صدایی فوق العاده اشاره کرد.

همه تیپ های مرسدس بنز کلاس C مدل ۲۰۲۲ به صورت استاندارد به نمایشگر بزرگ اطلاعات و سرگرمی، پنل دیجیتال، گرمکن صندلی های جلو، نور بالای اتوماتیک و سانروف مجهز هستند.

آریاک سفر

موتور 2 لیتری و چهار سیلندر مرسدس بنز کلاس C در کنار یک سیستم هیبریدی 48 ولتی قرار می گیرد که می تواند 20 اسب بخار نیروی اضافی تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند، البته سیستم چهار چرخ محرک نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنتمرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز