پشت پرده تولید لوکس ترین مرسدس بنز برقی (ویدیو)

لست سکند

سدان مرسدس بنز EQS پرچمدار خودرهای برقی این برند در آینده است و یکی از زیباترین ماشین های برقی است که تاکنون ساخته شده است. بدنه انحنادار این خودرو با کمترین مقاومت در برابر هوا حرکت می کند و داخل کابین به اندازه ای لوکس است که کمترین خودرویی می تواند به رقابت با آن بپردازد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که خط تولید سدان برقی مرسدس بنز EQS را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مرسدس بنز EQS، یک سدان برقی است که با پیشرانه EQS450+ که 329 اسب بخار نیرو دارد و یا با پیشرانه EQS580 4Matic که نیروی آن برابر با 516 اسب بخار است به بازار عرضه می شود. هر دو این پیشرانه ها از یک باتری 107.8 کیلووات بر ساعتی بهره می برند که با هر بار شارژ می تواند مسافتی معادل با 563 کیلومتر را بپیماید.

مرسدس بنز EQS از پلتفرمی استفاده می کند که به طور خاص برای خودروهای تمام برقی طراحی شده است و نخستین خودرو برقی از این برند آلمانی است که به بازار آمریکا عرضه خواهد شد. این سدان برقی در سه تیپ و با دو موتور مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد که تیپ های بالای آن به تجهیزاتی مانند گرمکن صندلی های جلو و عقب، ماساژور صندلی های جلو، کنترل آب و هوای چهار نقطه ای و نمایشگر مجازی مجهز هستند.

راز آسمان پایتخت

پیشرانه EQS450+ بر روی محور عقب سوار می شود و می تواند 329 اسب بخار نیرو و 550 نیوتن متر گشتاور تولید کند. در سیستم EQS580 4Matic بر روی هر محور یک موتور برقی تعبیه می شود و شتاب صفر تا صد خودرو را به 5.5 ثانیه می رساند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز