نگاهی به چری آریزو 5 GT مدل 2022 (ویدیو)

کمپانی خودروسازی چری به تازگی از چری آریزو 5 GT رونمایی کرده است که از طراحی به روز و جوان پسندی برخوردار است. چری آریزو 5 GT مدل 2022 یک سدان جادار و پنج نفره است که از روی جلو پنجره تهاجمی اش به راحتی می توان آن را تشخیص داد. علاوه بر این، طراحی چراغ های جلو نیز تغییر کرده است تا چهره تهاجمی خودرو برازنده لوگوی GT  باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که چری آریزو 5 GT مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، زبان طراحی چری آریزو 5 GT مدل 2022 به گونه ای است که می تواند بسیاری از مشتریان جوان را به سوی خودش جذب بکند. علاوه بر این، از رینگ های پنج پره 17 اینچی و کالیپرهایی به رنگ آبی و یا نارنجی بهره می برد که جذابیت آن را دو چندان کرده اند، در واقع، در این خودرو همه چیز دست به دست هم داده است تا ظاهر یک خودرو عملکرد بالا را به آن ببخشد.

در قسمت عقب چری آریزو 5 GT مدل 2022 چهار خروجی اگزوز به چشم می خورد که انتظار می رود صدای بسیار دلنشین تری تولید کنند. افزودن اسپویلر و لوگوی بزرگ GT نیز به زیبایی قسمت عقب افزوده است.

راز آسمان پایتخت

در مورد نیروی پیشران باید گفت چری آریزو 5 GT به یک موتور 1.6 توربو مجهز است که 197 اسب بخار نیرو و حداکثر 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور که در چری تیگو 8 نیز از آن استفاده شده است، در کنار یک گیربکس 7 سرعته و دو کلاچه قرار می گیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز