مسابقه دیدنی چری آریزو 5 توربو و آریزو 6 پرو (ویدیو)

لست سکند

سدان های چینی آریزو 5 توربو و آریزو 6 پرو مدتی است که در کشورمان عرضه شده اند و شباهت های زیادی به یکدیگر دارند. این شباهت ها در بخش موتور و گیربکس بیشتر به چشم می خورند و اختلاف ها بیشتر در موارد ظاهری است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه این دو محصول از کمپانی چری می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چری آریزو 6 پرو یک سدان چینی جدید است که در بازار کشور سازنده نیز محصول جدیدی به شمار می آید. موتور تعبیه شده بر روی آریزو 6 دقیقاً همان موتوری است که در آریزو 5 توربو مورد استفاده قرار گرفته است. این موتور چهار سیلندر و 1.5 لیتری به توربوشارژر مجهز است و می تواند 146 اسب بخار نیرو و 210 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی موتور از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) 9 سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. این گیربکس نیز در هر دو خودرو یکسان است ولی به دلیل به روزرسانی هایی که روی آن انجام گرفته در آریزو 6 پرو از عملکرد بهتری برخوردار است.

از میان تجهیزاتی که در هر دو خودرو مشترک هستند می توان به ترمز پارک برقی، اتوهلد و فرمان برقی اشاره کرد. آپشن هایی مانند صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی راننده و دوربین 360 درجه نیز فقط در آریزو 6 پرو به چشم می خورند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز