ون فوق لاکچری مرسدس بنز را ببینید (ویدیو)

ون لوکس کلاس V، به تازگی به موتور و گیربکسی جدید مجهز شده و تجهیزات بیشتری نیز به آن افزوده شده است. این ون لوکس که توسط شرکت های برای جا به جایی مهمانان مهم مورد استفاده قرار می گیرد، برای خانواده ها نیز جذاب است و می توان برای مسافرت های برون شهری از آن استفاده کرد. البته با در نظر گرفتن وزن بیش از 2 تن و بدنه چهارگوش و جعبه ای شکل، نمی توان عملکردی تیز و اسپرت از این ون انتظار داشت ولی تجهیزات آن به اندازه کافی زیاد و لوکس هستند که آن را برای خریداران خاصش جذاب کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که ون لوکس کلاس وی را به شما معرفی می کند. همچنین برای اجاره ون با راننده و بدون راننده در کیش و سایر شهرهای کشور می‌توانید با شرکت سعادت رنت ارتباط بگیرید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ون مرسدس بنز V کلاس، از همان موتور OM 654 بهره می برد که بر روی مرسدس بنز کلاس E هم سوار شده است و با آخرین تغییراتی که بر روی آن صورت گرفته است می تواند 236 اسب بخار نیرو و 500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. کمپانی مرسدس بنز شتاب صفر تا صد این ون را 7.8 ثانیه و حداکثر سرعت آن را 220 کیلومتر بر ساعت اعلام کرده است.

این ون لوکس عملکردی عالی دارد و در این میان نقش گیربکس 9 سرعته آن را نیز نباید نادیده گرفت. این گیربکس از تنظیمات Comfort و Sport  بهره می برد که با انتخاب حالت Sport  می توان واکنش دریچه گاز را بالا برد و گیربکس را در حالت آمادگی کامل نگه داشت.

آریاک سفر

کمپانی مرسدس بنز میزان مصرف سوخت این ون را 10.5 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام کرده است که برای این کلاس از خودروها قابل قبول به نظر می رسد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز