رخ نمایی مرسدس بنز ایکس کلاس؛ لوکس ترین پیکاپ جهان (ویدیو)

وقتی خودروهای پیکاپ در سرتاسر جهان بسیار مورد استقبال خریداران قرار می گیرند، هر خودروسازی تلاش می کند شانس خودش را در این حوزه امتحان کند. مرسدس بنز ایکس کلاس نیز نخستین بار به همین منظور در سال 2017 از راه رسید تا حرف تازه ای برای هواداران خودروهای پیکاپ داشته باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پیکاپ مرسدس بنز ایکس کلاس میباخ ادیشن را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی مرسدس بنز برای ساختن این محصول با شرکت نیسان همکاری کرده است و مرسدس بنز ایکس کلاس (X Class) از پلتفرمی مشترک با نیسان ناوارا بهره می برد. البته کمپانی بنز به صورت مستقل بر روی مواردی مانند کیفیت سواری و هندلینگ کار کرده است تا از این نظرها بر نیسان ناوارا و تویوتا هایلوکس برتری داشته باشد.

کرمان موتور شیراز

تیپ های  220 d و 250 d مرسدس بنز ایکس کلاس، به یک موتور دیزل چهار سیلندر و 2.3 لیتری مجهز هستند که بیشتر قدرتی است تا سرعتی. این موتور قادر است به ترتیب 161 و 187 اسب بخار نیرو تولید کند. تیپ 220 d از یک گیربکس شش سرعته دستی و تیپ 250 d از یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک بهره می برد. تیپ به یک موتور دیزل شش سیلندر 3 لیتری و دو توربوشارژی مجهز است که 254 اسب بخار نیرو تولید می کند و در حال حاضر قوی ترین پیکاپ بازار محسوب می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
دومینیکا پارادایس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “رخ نمایی مرسدس بنز ایکس کلاس؛ لوکس ترین پیکاپ جهان (ویدیو)

  1. امیرطاها گفته:

    اصلا این گزینه هیچ مناسب نیست بعد خیلی کم، فروش خواهد کرد من پیشنهاد میکنم متوقف کنید تولید این خودرو رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصران گشت