کی ام سی j7 ؛ جدیدترین محصول کرمان موتور رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

جک j7 یک سدان متوسط است که با موتور 148 اسب بخاری قصد رقابت با خودروهایی مانند فولکس واگن جتا، نیسان سنترا، کیا سورنتو را در بازار جهانی دارد. با این وجود، این خودرو به تازگی توسط شرکت کرمان موتور با نام تجاری کی ام سی جک j7 رونمایی شد و قرار است به زودی در بازار ایران خودنمایی کند. با توجه به جذابیت های ظاهری، تجهیزات مناسب و برخورداری از پیشرانه ای قوی، انتظار می رود مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار بگیرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سدان جک j7 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سدان جک j7 که در کشورمان با نام تجاری کی ام سی جک j7 (KMC j7) عرضه شده است، از یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری بهره می برد که قادر است 148 اسب بخار نیرو و 208 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس می تواند از نوع 6 سرعته دستی و یا متغیر پیوسته (CVT) باشد. نیروی موتور از طریق یکی از این گیربکس ها به چرخ های جلو منتقل می شود.

از تجهیزات ایمنی جک j7 می توان به 6 کیسه هوا، ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار عبور از خط، دوربین دید 360 درجه، آمپر نشان دهنده میزان باد تایرها و سیستم هشدار ترافیک عقب اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

در داخل کابین نیز سیستم تهویه هوای اتوماتیک، نمایشگر تفریحات و سرگرمی 10.4 اینچی، سقف پانوراما، گرمکن صندلی راننده، ترمز پارک الکترونیکی و سیستم نورپردازی 64 رنگی مشاهده می شود.

قیمت کی ام سی j7 کرمان موتور

قیمت مدل دنده ای جک j7 در چین بین 85 تا 100 هزار یوآن (12 تا 14 هزار دلار) و قیمت مدل اتوماتیک بین 100 تا 115 هزار یوآن (14 تا 16 هزار دلار) اعلام شده است. اما کارشناسان کرمان موتور قیمتی حدود 1 میلیارد و 200 میلیون برای آن پیشبینی کرده اند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : جککرمان موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز