امن ترین ماشین مرسدس بنز برای مسافرت (ویدیو)

لست سکند

مرسدس بنز EQS مدل 2022 سدان پرچمدار خودروهای برقی این برند آلمانی و یکی از زیباترین خودرهای برقی است که تاکنون ساخته شده است. در داخل کابین مرسدس بنز EQS  تجهیزاتی لوکس، پیشرفته و هوشمند به چشم می خورد که در طول سفر شما را پشتیبانی می کنند و برایتان آرامش و امنیت به ارمغان می آورند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به بررسی مرسدس بنز EQS مدل 2022 می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مرسدس بنز EQS مدل 2022 نخستین خودرو کمپانی مرسدس بنز است که پلتفرم آن به طور خاص برای خودروهای برقی طراحی شده است، همچنین نخستین خودرو تمام برقی بنز است که قرار است به بازار آمریکا عرضه بشود.

مرسدس بنز EQS مدل 2022 در سه تیپ و با دو پیشرانه مختلف به بازار عرضه می شود. تیپ  EQS450 Pinnacle دیفرانسیل عقب است و از تجهیزاتی مانند گرمکن صندلی های جلو و عقب، ماساژور صندلی های جلو، سیستم تهویه هوای چهار نقطه ای و نمایشگر مجازی بهره می برد. این تیپ 329 اسب بخار نیرو دارد ولی اگر این مقدار نیرو شما را راضی نمی کند می توانید به سراغ تیپ EQS580 بروید که چهار چرخ محرک است.

راز آسمان پایتخت

تیپ EQS580 دارای دو پیشرانه برقی است که روی محورهای جلو و عقب تعبیه شده اند و در مجموع می توانند 516 اسب بخار نیرو و 828 نیوتن متر گشتاور تولید کند. کمپانی مرسدس بنز شتاب صفر تا صد این تیپ را 3.7 ثانیه اعلام کرده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز