جک T9 مدل 2023 ؛ یک پیکاپ وحشی آفرودی (ویدیو)

آن طور که پیداست تصمیم کمپانی چینی جک موتورز برای تولید محصولاتی آفرودی جدی است و هرچند وقت یکبار از خودرویی جدیدتر با قابلیت های بیشتر رونمایی می کند. جک T9 مدل 2023 که به اسم جک هانتر نیز شناخته می شود رقیب سرسختی برای پیکاپ های آمریکایی خواهد بود و در سرتاسر جهان علاقه مندان به بیراهه نوردی را به سوی خودش جذب خواهد کرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پیکاپ آفرودی جک T9 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جک T9 مدل 2023 نخستین بار در نمایشگاه خودرو پکن 2020 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و علاوه بر قابلیت های آفرودی، راحتی و لوکس بودن را نیز مد نظر قرار داده است. جک T9 جلو پنجره ای بزرگ و برجسته دارد که از همتایان آمریکایی اش الهام گرفته است و از تجهیزات کابین آن می توان به دسترسی بدون کلید، استارت دکمه ای، شارژر وایرلس تلفن همراه، صندلی راننده با قابلیت تنظیم در 6 حالت و روکش چرمی صندلی ها اشاره کرد.

آریاک سفر

آن طور که کمپانی سازنده اعلام کرده است، جک T9 مدل 2023 در چین از یک موتور توربودیزل 2 لیتری بهره خواهد برد که 150 اسب بخار نیرو و 360 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، یک موتور 2.4 لیتری بنزینی نیز برای مشتریان چینی قابل خریداری خواهد بود ولی به گفته سخنگوی شرکت در نمایشگاه پکن، جک T9 مدل 2023 در بازارهای جهانی به یک موتور 2.5 لیتری توربودیزل مجهز خواهد شد که ساخت کمپانی ژاپنی ایسوزو است و روی پیکاپ ایسوزو D-Max نیز سوار شده است. این موتور 134 اسب بخار قدرت دارد و در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی و یا یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : جک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جک T9 مدل 2023 ؛ یک پیکاپ وحشی آفرودی (ویدیو)

  1. احمد گفته:

    اره این یه غول هست با ۱۳۰ تا ۱۵۰ اسب بخار منتهی یه پیکاب با این جثه فقط خنده داره الان فورد ۶۰۰ تا ۷۰۰ اسب بخار قدرت پیکاب درست میکنه

  2. ایران گفته:

    خاک بر سر بقیه کشورها که تویوتا رو به قیمت میتونن بخرند ،نمیگیرند بعد میرم دنبال این خودرو های متفرقه آشغالی

  3. Ak_iranarmy گفته:

    سلام،ازلحاظ ظاهری خدایی خوبه،ولی من نمیغهمم این چینی ها کی از این موتورهای ضعیف دست بر میدارن،اول نوشته اینطوره اونطوره بعدش میلینی این موتورضعیف روشه،غقط نوع دیزلش خوبه که 211اسب بخار قدرت داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز