میتسوبیشی اوتلندر برقی مدل 2023 ؛ یک شاسی بلند خانوادگی (ویدیو)

وقتی صحبت از پرفروش ترین خودرو برقی هیبرید-پلاگین به میان می آید ممکن است نام های زیادی به ذهن تان برسد ولی بهتر است بدانید نسل اول میتسوبیشی اوتلندر با ثبت رکورد بیش از 300000 فروش، به طور رسمی عنوان محبوب ترین خودرو برقی جهان را از آن خودش کرده است. نسل جدید شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر برقی در سال 2023 نیز با تجهیزاتی به روزتر و نمایی زیباتر به بازار آمده است تا باز هم مشتریانی از سرتاسر جهان را به سوی خودش جلب بکند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که میتسوبیشی اوتلندر برقی مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر برقی، یک شاسی بلند هیبرید-پلاگین است که در مقایسه با نسل قبلی اش از سواری نرم تر و با کیفیت تر و شتاب بیشتری برخوردار است و در حالتی که فقط موتور برقی آن به کار گرفته بشود، بُرد بیشتری خواهد داشت.

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر برقی از یک باتری لیتیوم یونی 20 کیلوواتی، دو پیشرانه برقی و یک موتور بنزینی 2.4 لیتری بهره می برد که به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته و بهینه سازی شده است. این خودرو فقط در حالت برقی می تواند مسافتی برابر با 48 کیلومتر را بپیماید.

آریاک سفر

علاوه بر این موارد، کابین داخلی میتسوبیشی اوتلندر برقی 2023 نیز به گونه ای طراحی شده است که تمرکز آن بر راحتی صندلی ها، کاهش سر و صدا و لرزش داخل کابین بوده است تا سرنشینان در نهایت راحتی باشند و از سفرهای طولانی شان لذت ببرند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : میتسوبیشی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “میتسوبیشی اوتلندر برقی مدل 2023 ؛ یک شاسی بلند خانوادگی (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز