لحظه فرود اضطراری هواپیما و مهارت تماشایی خلبان (ویدیو)

فرود اضطراری یک هواگرد، یک فرود غیرمنظره و پیش بینی نشده است که در واکنش به یک وضعیت بحرانی انجام می گیرد. علت ایجاد این وضعیت بحرانی ممکن است نقص فنی و یا در خطر افتادن امنیت پرواز باشد به طوری که مسافران و خدمه باید به سرعت هواپیما را ترک کنند. چنین فرودهایی معمولاً در نزدیک ترین فرودگاه صورت می گیرد و چنانچه دسترسی به فرودگاه امکان پذیر نباشد، ممکن است هواپیما بر روی آب و یا بر روی سطحی که به این منظور ساخته و تجهیز نشده است فرود بیاید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که 10 فرود اضطراری هواپیما را به شما نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چنانچه محل فرود مناسبی در نزدیکی هواپیما باشد، یک فرود برنامه ریزی نشده در آن انجام می گیرد که اغلب بدون جراحت برای سرنشینان و بدون رسیدن آسیب به هواپیما است، چون هواپیما هنگام فرود اضطراری از نیروی بسیار کمی استفاده می کند. هواپیماهای سبک می توانند روی زمین، جاده یا بستر خشک رودخانه ها (و یا بر روی آب در صورتی که به تجهیزات مخصوص مجهز باشند) فرودی امن داشته باشند، ولی هواپیماهای متوسط و سنگین چون وزن بیشتری دارند و سرعت شان هنگام فرود بیشتر است، به طور معمول به باندهایی طولانی و مجهز نیاز دارند.

راز آسمان پایتخت

چنانچه هواپیمایی بدون داشتن تجهیزات خاصی که آن را روی آب شناور نگه می دارند مجبور به فرود اضطراری بر روی آب بشود، پس از برخورد به سطح آب، به احتمال زیاد غرق خواهد شد، البته بسته به شدت آسیب هایی که به آن وارد شده است ممکن است تا چند ساعت روی آب شناور بماند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “لحظه فرود اضطراری هواپیما و مهارت تماشایی خلبان (ویدیو)

  1. اکبر ali گفته:

    هواپیمای ایرانی را چرا نمایش نمیدید که توسط کاپیتان سرافراز شهبازی بدون چرخ به زمین نشست ای غربیهای خودخواه و زیاده خواه و حسود که چشم دیدن ایرانی را ندارید من چندین سال تو کشورهای اروپایی بودم و به چشم خودم حسادت این جماعت به ایرانیها را به عینه دیدم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز