پرواز ۳ جنگنده قدرتمند آمریکایی (ویدیو)

لست سکند

نمایشگاه هوایی فارنبورو یک نمایشگاه بین المللی هوافضا و صنایع هوایی نظامی است که به مدت هفت روز به همراه نمایش های هوایی در فرودگاه شهر فارنبورو برگزار می شود. این نمایشگاه در سال های زوج برگزار می شود، به مدت یک هفته ادامه دارد و فرصتی است برای نمایش دادن هواپیماهای نظامی و تجاری. خریداران هواپیما می توانند در این فرصت محصولات را از نزدیک ببینند و در صورت تمایل قرارداد خرید را با شرکت سازنده هواپیماها منعقد کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که برخاستن و اوج گیری جنگنده های اف 15، اف 16 و اف 35 را در نمایشگاه هوای فارنبورو 2022 به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اف 16 فایتینگ فالکن، یک جنگنده چند منظوره و تک موتوره است که نخستین پرواز آن در سال 1974 انجام و چهار سال بعد به صورت رسمی وارد خدمت در نیروی هوایی امریکا گردید. این جنگنده از یک موتور توربوفن جنرال الکتریک اف 110 بهره می برد که بدون پس سوز 7631 کیلونیوتن و با پس سوز 132 کیلونیوتن نیرو تولید می کند. با به کارگیری این پیشرانه، جنگندده اف 16 می تواند به حداکثر سرعتی برابر با 1472 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و برد عملیاتی برابر با 546 کیلومتر داشته باشد.

اف 16 به عنوان یک جنگنده سبک، ساده و مقرون به صرفه طراحی و تاکنون بیش از 4500 فروند از آن تولید و به کشورهای مختلف فروخته شده است. در مجموع 25 کشور این جنگنده را در اختیار دارند و در حدود 15 درصد از هواپیماهای جنگی جهان را اف 16 ها تشکیل می دهند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پرواز ۳ جنگنده قدرتمند آمریکایی (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز