لحظه فرود جنگنده اف ۱۸ بر روی ناو هواپیمابر (ویدیو)

مک دانل داگلاس اف 18 هورنت، یک جنگنده دو موتوره، چند منظوره و مافوق صوت است که در همه شرایط آب و هوایی قادر است مأموریت هایش را انجام بدهد. این جنگنده از دهه 70 میلادی در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرده است و در چند کشور دیگر در نیروی هوایی نیز از آن استفاده می شود. جنگنده اف 18 به گونه ای طراحی شده است که همه کاره و انطباق پذیر باشد و بتواند طیف گسترده ای از سلاح ها را حمل کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فرود آمدن جنگنده اف 18 بر روی عرشه ناو هواپیمابر را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده اف 18 به لطف برخورداری از ایونیک پیشرفته و ویژگی های ایرودینامیکی بسیار عالی، از عهده بسیاری از کارها بر می آید و می تواند سلاح های گوناگونی را با خودش حمل کند. از این جنگنده می توان به در مأموریت هایی چون هواپیمای اسکورت، دفاع هوایی از ناوگان کشتی ها، چیرگی بر دفاع هوایی دشمن و پشتیبانی نزدیک از نیروهای زمینی استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

جنگنده اف 18 از دو موتور بهره می برد و قدرت مانوردهی بسیار بالایی دارد. این جنگنده به لطف برخوداری از سیستم های پیشرفته و طراحی خاص بال ها، حتی در بالاترین زاویه حمله نیز قابل کنترل است. اف 18 نخستین جنگنده ای است که از سیستم ایونیک دیجیتال مولتی پلکس bus استفاده کرده است. این سیستم به راحتی قابلیت به روزسانی را دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “لحظه فرود جنگنده اف ۱۸ بر روی ناو هواپیمابر (ویدیو)

  1. نادر سعدونی گفته:

    به نظرم‌ آمریکا یه دشمنه و چه لزومی داره از هواپیمای جنگی با تکنولوژی بالای یه دشمن صحبت بشه.یعنی چه فایده ای برای من که خواننده هستم داره.

  2. مصطفی گفته:

    گیره کاتاپولت واقعا حرف نداره که چنین استوپی را با وزن سنگین هواپیما در مسافت کم رو عرشه امکان پذیر می کنه …

  3. دارا شاد گفته:

    سلام، یادآوری میکنم وقتی من ۱۶سالم بود دوتاجنگنده اف۱۶ واف۱۷جهت نیروی هوایی آمریکا طراحی و ساخته و بعد از آزمایشات فراوان بین این دو هواپیما در پایان نیروی هوایی آمریکا اف۱۶را انتخاب کرد و حدود یک یا دو سال بعد با توجه به سفارشات کاخ سفید نیروی دریایی. آمریکا همین هواپیما را با تعقیراتی در آن این هوا پیما را با نام اف۱۸ با همان اسم هورنت تعدادی را جهت جایگزینی با اف۴ های خود سفارش داد فقط میخواستم بگویم که یک کشور سرمایه داری که سرمایه داران هرکدام جهت کارکرد و درآمدشان حتی دولت هم باهاشون همکاری میکند تا زحماتشان به باد فنا نرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز