جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ ؛ رقیب لوکس ترین ماشین های مرسدس بنز (ویدیو)

لست سکند

لوکس ترین مدل جنسیس، یعنی سدان G90 برای سال 2023 دستخوش تغییرات زیادی شده  به گونه ای که آن را وارد دوران جدید و مدرنی کرده است. طراحی بدنه آن از سدان G80 و شاسی بلند GV80 الهام گرفته است و ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را صدر محصولات کمپانی جنیسس قرار می دهد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ را به شما معرفی می کند.

 دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ به صورت استاندارد با یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری و دو توربوشارژری به بازار عرضه می شود که 375 اسب بخار نیرو تولید می کند. علاوه بر این، چنانچه نیروی بیشتری بخواهید می توانید از بین موتورهای هشت سیلندر 5 لیتری و یا موتور شش سیلندر دو توربوشارژری 409 اسب بخاری، یکی را انتخاب کنید. هر دو این موتورها در کنار یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته قرار می گیرند که عملکردی عالی دارد و بی سر و صدا است و باعث می شود سرنشینان این سدان لوکس در هر مسیری احساس آرامش بکنند.

جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ در دو تیپ پایه و تیپ E-supercharged به بازار عرضه می شود که تیپ دوم دارای گرمکن و ماساژور صندلی های عقب نیز می باشد. تیپ E-supercharged از یک سیستم هیبرید 48 ولتی و یک سوپرشارژر الکتریکی بهره می برد که نیروی خروجی توربوشارژرها را افزایش می دهند و قدرت موتور را به 409 اسب بخار می رسانند.

راز آسمان پایتخت

قیمت تیپ پایه (Base) جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ در حدود 89495 دلار و قیمت تیپ E-supercharged در حدود 99795 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این خودرو لوکس به کشورمان چه بازه قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز