۱۰ سلاح قدرتمند و ویرانگر ارتش روسیه را ببینید (ویدیو)

تخمین زده می شود فدراسیون روسیه در سال 2022 حدود 5977 کلاهک هسته ای در اختیار داشته باشد، در این صورت بزرگ ترین زرادخانه هسته ای دنیا در اختیار این کشور قرار دارد. علاوه بر این، تعداد موشک های آماده به شلیک این کشور در حدود 1588 فروند تخمین زده می شود که بعد از آمریکا با 1644 موشک، در رتبه دوم قرار دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که برخی از سلاح های قدرتمند روسیه را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، یکی از سیستم های بسیار قوی و کارآمدی که روسیه در اختیار دارد، سیستم دفاع موشکی اس 400 تریومف است. این سیستم نه تنها می تواند هواپیماهای با سرنشین و بعضی از پهپادها را هدف قرار بدهد، بلکه می توان از آن در مقابل موشک های کروز و موشک های بالستیکی که در فاصله 250 مایلی قرار داشته باشند استفاده کرد.

سیستم اس 400 تریومف، نسل جدید سیستم دفاع موشکی اس 300 است و هر سامانه پرتابی اس 400 دارای هشت لانچر و 32 موشک است و به رادار و سیستم فرماندهی از راه دور نیز مجهز است. این سیستم از سال 2007 در ارتش روسیه به کار گرفته شده است و بیش از 300 نفر از پرسنل ارتش در این سامانه پدافندی خدمت می کنند.

آریاک سفر

با این که سیستم اس 400 تریومف برای مقابله با هواپیما و موشک های کروز و بالستیک طراحی شده است، ولی می توان از آن برای هدف قرار دادن تأسیسات زمینی نیز استفاده کرد. موشک های این سیستم می توانند زیر آتش شدید دشمن، تا فاصله 400 کیلومتری پرتاب شوند و تا ارتفاع 30 کیلومتری اوج بگیرند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز