۵ موشک که جهان را در ۳۰ ثانیه نابود می کنند (ویدیو)

لست سکند

موشک های بالستیک بین قاره ای که حداقل برد آن ها 5000 کیلومتر است به منظور حمل کلاهک های هسته ای طراحی شده اند و هر کدام می توانند یک یا چند کلاهک هسته ای را با خود حمل کنند. برخی از نمونه های مدرن تر این موشک ها می توانند چند کلاهک را با خود حمل کنند، به طوری هر کدام از آن ها به یک هدف مجزا برخورد کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شما را با چند موشک بالستیک بین قاره ای و توانایی های آن ها آشنا می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، موشک های بالستیک بین قاره ای (ICBM) در مقایسه با موشک های بالستیک از برد و سرعت بیشتری برخوردار هستند، برای مثال موشک LGM-30 Minuteman III که در اختیار آمریکا قرار دارد 10000 کیلومتر و موشک روسی RS-28 Sarmat حداکثر 18000 کیلومتر برد دارد. موشک چینی DF-41 می تواند 10 کلاهک هسته ای حمل کند و برد آن بین 12000 تا 14000 کیلومتر تخمین زده می شود.

راز آسمان پایتخت

موشک های بالستیک بین قاره ای می توانند کلاهک های هسته ای، شیمیایی، بیولوژیکی و یا کلاهک های غیر هسته ای را با خود حمل کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۵ موشک که جهان را در ۳۰ ثانیه نابود می کنند (ویدیو)

  1. دهقان گفته:

    واقعا انسان وقتی میبینه بجای اینکه منابع در جهت رفاه انسان بکار گیری بشه در جهت ساخت سلاحهای پیشرفته مخرب با آن قیمتهای نجومی استفاده میشه از اینده بشر ناامید میشه آمریکا با ساخت تسلیحات مخرب و ترساندن بقیه کشورها سلاح میفروشه منافع خود و ملتش تامین می‌کنه و همین امر باعث رقابت تسلیحاتی شده که بجز جنگ خون ریزی ویرانی نفعی به حال بشریت نداره و همه با تحریک آمریکا انجام میشه در سراسر دنیا هر جا که مخالف آمریکا و سلطه دخالت آمریکایی بودن به ویرانه تبدیل شده و مردم ساکن آواره ودربدر و نابود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز