ویژگی های شگفت انگیز بی ام و X5 مدل ۲۰۲۳ را ببینید (ویدیو)

شاسی بلند لوکس بی ام و X5 مدل ۲۰۲۳ آمیزه ای است از عملکرد و راحتی و به تجهیزاتی مجهز شده است که شاید در کمترین خودرویی مشاهده کنیم. این شاسی بلند از رقبایی مانند جنسیس GV80 و مرسدس بنز کلاس GLE شیک تر و زیباتر است و از هندلینگ بهتری بهره می برد. البته از نظر شور و هیجان رانندگی به پای پورشه کاین نمی رسد ولی به لطف توانایی های کلی اش، در صدر جدول بهترین شاسی بلندها قرار می گیرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند بی ام و X5 مدل ۲۰۲۳ را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بی ام و X5 مدل ۲۰۲۳ با سه پیشرانه متفاوت به بازار عرضه می شود. مدل های sDrive40i و xDrive40i  به یک موتور شش سیلندر توربو و 335 اسب بخاری مجهز هستند. مدل هیبرید-پلاگین xDrive45e نیز از یک موتور شش سیلندر توربو به همراه یک موتور برقی بهره می برد که در مجموع 389 اسب بخار نیرو تولید می کنند. همگی این پیشرانه ها در کنار یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته قرار می گیرند و هیچکدام در هیچ موقعیتی راننده را مأیوس نمی کنند.

مدل هیبرید-پلاگین xDrive45e به صورت استاندارد به یک باتری 24.0 کیلووات ساعتی مجهز است که چنانچه خودرو فقط با موتور برقی حرکت کند، برد آن به 50 کیلومتر می رسد. این باتری را می توان در منزل با برق 110 یا 220 ولت و یا در جایگاه های عمومی شارژ کرد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز