ظرافت را در تولید موتور و گیربکس بی ام و ببینید (ویدیو)

لست سکند

در واحد تولید موتور کارخانه بی ام و، حدود 200 کارشناس موتور در دو شیفت مشغول به کارند و در هر روز حدود 600 موتور عملکرد بالا را با استفاده از 600 قطعه ریز و درشت مونتاژ می کنند. در این واحد، چهار خط تولید به مونتاژ موتورهای چهار سیلندر و شش سیلندر اختصاص دارد و مونتاژ کردن یک موتور شش سیلندر تقریباً 250 دقیقه زمان می برد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که خط مونتاژ موتور و گیربکس در کارخانه پیشرفته بی ام و را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، برای این که از کیفیت عالی موتورها اطمینان حاصل بشود، هر موتور هم به صورت جداگانه هم در کنار گیربکس مورد آزمایش قرار می گیرد. وقتی موتور در حال کار کردن است، تست گشتاور، سرعت، میزان تولید صدا و چندین تست دیگر از آن گرفته می شود. علاوه بر این هر موتور مورد آزمایش نشتی قرار می گیرد تا در صورتی که نشتی وجود داشته باشد برطرف گردد.

راز آسمان پایتخت

یک تیم کوچک از کارشناسان کمپانی بی ام و نیز مسئول نظارت بر تولید موتورهای خاصی هستند که بر روی ماشین های مسابقه ای سوار می شوند. این نوع موتورها باید پاسخگوی نیازهای زیادی باشند و بتوانند فشار زیادی را، برای مثال در مسابقات 24 ساعته، تحمل کنند. موتورهای مخصوص مسابقه در کارگاه هایی ویژه به صورت دستی مونتاژ می شوند و آنالیزهای دقیقی بر روی آن ها صورت می گیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ظرافت را در تولید موتور و گیربکس بی ام و ببینید (ویدیو)

  1. شهرام گفته:

    این فیلمها رو به کارخونه های به اصطلاح خودرو سازی داخلی هم نششون بدید شاید یه چیزی هم بجز سمبل کاری یاد بگیرن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز