غذاهای خیابانی استانبول که در سفر به ترکیه باید امتحان کنید (ویدیو)

استانبول بهشت دوستداران غذاهای خیابانی است. غذاهای خیابانی این شهر که بسیار خوشمزه هستند از موادی تازه تهیه می شوند، روی چرخ دستی ها یا دکه هایی کنار خیابان به فروش می رسند و از دونر کباب گرفته تا لهمجون، همگی غذاهایی دلچسب هستند که نباید آن ها را از دست بدهید. البته در استانبول یک مشکل نیز پیش می آید و آن مشکل این است که آن قدر تنوع غذاهای خوشمزه زیاد است که گاهی انتخاب از بین یکی از آن ها به کاری دشوار تبدیل می شود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که غذاهای خیابانی استانبول را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خوردن غذاهای خیابانی در استانبول کاملاً بی خطر و امن است و همه فروشندگان این نوع غذاها مجوزهای لازم را از شهرداری کسب کرده اند و پیوسته تحت نظارت شهرداری قرار دارند، به این ترتیب، می توانید با خیال راحت از خوردن این غذاها لذت ببرید. بهتر است بدانید شماره مجوز همه فروشندگان بر روی چرخ دستی یا دکه آن ها درج شده است.

در مورد قیمت غذاهای استانبول نیز باید گفت از یک تعرفه خاص پیروی نمی کنند چون بسته به این که غذای خودتان را از یک چرخ دستی بخرید و یا از یک رستوران یا در یک منطقه توریستی، قیمت آن فرق می کند ولی به طور میانگین می توان گفت قیمت این غذاها بین 1 تا 3 دلار متفاوت است.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که علاوه بر دستفروش ها، رستوران های میان رده نیز غذاهای خیابانی پرطرفدار را با قیمتی بالاتر سرو می کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز