فخرفروشی بی ام و X6 مدل 2023 با ظاهری سیاه و دلربا (ویدیو)

ناگفته پیداست که جا به جا کردن خودرو عظیم الجثه ای مانند بی ام و M X6 نیاز به قدرت زیادی دارد و این جاست که موتور 600 اسب بخاری آن وارد عمل می شود و به خوبی از عهده این کار می آید. بی ام و M X6  که به تایرهای تابستانی و شاسی خشک تری مجهز است در مقایسه با بی ام و X6 استاندارد، سواری تیز و فرزتری دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند بی ام و M X6 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چنانچه پکیج Competition را برای بی ام و M X6  خریداری کنید، این خودرو بسیار جذاب تر می شود. با خریداری کردن این پکیج، بی ام و M X6  در حدود 617 اسب بخار (یعنی 17 اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد) نیرو پیدا می کند و اگزوز اسپرت، رینگ های 22 اینچی عقب و روکش چرمی زیباتر نیز در اختیارتان قرار می گیرد. در این پکیج بر روی کنسول مرکزی محافظ زانو قرار داده شده است تا هنگام عبور از پیچ های تند فشار کمتری به زانوها وارد بشود.

آریاک سفر

تامین نیروی پیشران بی ام و  M X6  مدل 2023 بر عهده یک موتور هشت سیلندر 4.4 لیتری دو توربوشارژری گذاشته شده است که می تواند 600 اسب بخار نیرو و 750 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور قدرتمند نیرویش را به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک منتقل می کند و نیرو از طریق آن به هر چهار چرخ منتقل می گردد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز