پرواز هواپیمای 60 میلیون دلاری گلف استریم (ویدیو)

لست سکند

هواپیمای گلف استریم G600 سریع ترین جت تجاری موجود در بازار است که مصرف سوختی بسیار پایین و کابینی بسیار راحت دارد. این هواپیما به عنوان جایگزینی برای G550 معرفی شده است و از موتورهایی قوی تر، بُرد بیشتر و تجهیزاتی به روزتر بهره می برد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هواپیمای 60 میلیون دلاری گلف استریم G600 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، در داخل کابین گلف استریم G600 با انبوهی از چرم و چوب مرغوب رو به رو خواهید شد. داخل هواپیما به چهار بخش نشیمن تقسیم شده است و 19 سرنشین را در خودش جا می دهد، جای خواب برای 10 نفر نیز در آن وجود دارد. از آن جایی که این هواپیما برای پروازهای بین قاره ای طراحی شده است، یک بخش استراحت اختصاصی برای خلبان ها نیز در نظر گرفته شده است که دارای یک صندلی تاشوی بزرگ و یک نمایشگر بزرگ تفریحات و سرگرمی است.

راز آسمان پایتخت

هواپیمای گلف استریم G600 به دو موتور پرت اند ویتنی PW815GA مجهز شده است که در قسمت عقب تعبیه شده اند و هر کدام می توانند 15680 Ibs نیرو تولید کنند. این موتورها در کنار هم باعث می شوند هواپیما با سرعت 0.90 ماخ حرکت کند و بتواند تا ارتفاع 15.5 کیلومتری اوج بگیرد.حداکثر بُرد این هواپیما 12220 کیلومتر اعلام شده است. بهتر است بدانید قیمت چارتر کردن این هواپیما به ازای هر ساعت بین 10 تا 12 هزار دلار است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز