جدیدترین قیمت وانت کارا تک کابین و کاپرا دو کابین در اردیبهشت 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

وانت یکی از خودروهای کاربردی و پرمصرف در ایران است که طی رشد نرخ دلار، انواع آن رشد قیمتی زیادی را تجربه کرد. در حال حاضر در بازار ایران با وجود رشد قیمت خودروهای مذکور، همچنان افراد زیادی خواهان آن هستند.

به گزارش کاماپرس، وانت‌ها معمولا در حمل انواع محصولات و کالاهای سبک تا متوسط وزن کاربرد دارند. وانت بارها در کشورهای مختلف با وزن و ابعاد گوناگون تولید و روانه بازار می‌شوند. در ایران نیز این مدل‌ها وجود دارند و با وجود رشد قیمت خودرو های مذکور همچنان متقاضیان واقعی دارند. در ادامه دو مدل جالب توجه این خودرو معرفی خواهند شد؛

وانت کارا تک کابین 1402

میانگین قیمت؛ 792 میلیون تومان

وانت کارا محصول تولیدی شرکت بهمن موتور است که براساس پلتفرم وانت مزدا باز طراحی شده و به یک موتور 2 هزار سی سی مجهز شده است. این وانت در دو نسخه تک و دو کابین تولید و به بازار عرضه می‌شود. سیستم گیربکس وانت کارا تک کابین پنج سرعته دستی بوده و این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب کند. موتور وانت کارا چهار سیلندر خطی 2 هزار سی سی است و به اندازه 111 اسب بخار توان دارد. حداکثر قدرت وانت کارا تک کابین به 80 اسب بخار در 5 هزار دور در دقیقه می‌رسد. مخزن سوخت این خودرو به اندازه 66 لیتر ظرفیت دارد. این مدل خودرو دارای هزار کیلوگرم ظرفیت بار است. وانت کارا از تجهیزات و امکانات خاصی بهره مند نیست و به طور کلی چند آپشن به منظور تامین ایمنی راننده و سرنشینان دارد. سیستم ترمز ای بی دی و آ بی اس، سیستم تهویه مطبوع و کیسه هوای ایمنی برای راننده و سرنشین از جمله این آپشن‌ها هستند.

کاپرا دو کابین 1402

میانگین قیمت؛ 1 میلیارد و 422 میلیون تومان

یکی از وانت‌های غول پیکر و جالب توجه در بازار خودرو، کاپرا دوکابین است. این خودرو به یک موتور 2 هزار و 400 سی سی مجهز شده که در واقع بهره گرفته از خودرو میتسوبیشی است. موتور این خودرو توانایی تولید 124 اسب بخار در دور 5 هزار و 200 را دارد. گشتاور تولیدی این مدل اتومبیل نیز به 200 نیوتن متر در دور 3 هزار در دقیقه می‌رسد. سیستم سوخت رسانی این خورو انژکتوری است. این خودرو به اندازه 480 کیلوگرم ظرفیت بار دارد. کاپرا دو کابین دارای امکانات رفاهی مانند دو کیسه هوای راننده، چهار شیشه برقی، فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه مطبوع دستی، سنسور دنده عقب و آینه‌های جانبی با تنظیم برقی است.

خرید و فروش اینترنتی و خرید خودرو اقساطی از درگاه همراه مکانیک

افرادی که مایل به اطلاع از قیمت خودرو های مذکور یا خرید آن هستند نیازی به مراجعه حضوری ندارند، کافی است به درگاه همراه مکانیک مراجعه داشته باشند. همراه مکانیک یک مجموعه معتبر برای معامله انواع خودرو است.

راز آسمان پایتخت

این مجموعه توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند زیرا علاوه بر ارائه اطلاعات قیمتی دقیق و فراهم کردن بستری برای معامله انواع خودرو، امکان کارشناسی خودرو را نیز دارد. افراد به منظور برخورداری از این امکان کافی است با متخصصان این مجموعه به شماره 02167632000 تماس بگیرند.

همچنین از طریق این درگاه امکان خرید هر مدل خودرویی به صورت اقساطی وجود دارد. به این منظور افراد متقاضی باید روی گزینه خرید خودرو اقساطی همراه مکانیک کلیک کنند.

اشخاصی که قصد استفاده از هر یک از این خدمات و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمت‌های ذکرشده را دارند باید به وبسایت همراه مکانیک مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز