لوکس ترین مرسدس بنز کلاس S را ببینید (ویدیو)

لست سکند

مرسدس بنز کلاس S که در واقع یک لیموزین شخصی برای افراد ثروتمند است، مانند نمایشگاهی است که آخرین فناوری ها کمپانی مرسدس بنز در آن به نمایش گذاشته شده است. کابین داخلی این خودرو لوکس از بهترین مواد اولیه ساخته شده و به یک صفحه نمایشگر بسیار بزرگ OLED نیز مجهز شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شما را با ویژگی های منحصر به فرد مرسدس بنز کلاس S آشنا می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شتاب بی نظیر و نفس گیر مرسدس بنز کلاس S از یک موتور قدرتمند نشأت می گیرد که در مدلS500  ، شش سیلندر و 429 اسب بخاری است و در مدل S580  دارای هشت سیلندر است و 496 اسب بخار نیرو دارد. رانندگی با هر کدام از این مدل ها اوج هیجان و راحتی را به ارمغان می آورد و گردش چرخ های عقب به طرفین که به صورت سفارشی ارائه می شود نیز باعث می شود این خودرو بزرگ، چه در جاده های پر پیچ و خم و چه در ترافیک خیابان بسیار نرم و بدون تکان باشد.

سیستم تعلیق اکتیو مرسدس بنز کلاس S، تنظیمات هرچرخ را به طور مجزا انجام می دهد تا کیفیت سواری و پایداری خودرو افزایش بیابد. گیربکس همه مدل ها از نوع نه سرعته اتوماتیک است و سیستم چهار چرخ محرک 4Matic نیز به صورت استاندارد عرضه می شود.

راز آسمان پایتخت

از دیگر تجهیزات مرسدس بنز کلاس S می توان به یک سیستم پارک خودکار اشاره کرد که توانایی پارک خودکار را به خودرو می دهد و علاوه بر این، محاسبات و اندازه گیری هایی انجام می دهد تا عابران پیاده را از هرگونه آسیبی محافظت کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز