مزایای نرم افزار مشاور املاک دانا ملک

مشاور املاک دانا ملک- کاماپرس

افرادی که در حوزه معاملات ملکی فعالیت دارند، باید اطلاعات جامعی در این حوزه داشته باشند و نهایت دقت خود را در امور ملکی به کار ببرند. به منظور افزایش اطلاعات و دقت مشاوران املاک، نرم افزاری به نام مشاور املاک دانا ارائه شده که با نام دانا ملک شناخته می‌شود.

به گزارش کاماپرس، نرم افزارهای زیادی در حوزه مدیریت کسب و کار وجود دارد که برای فعالان تمام حوزه‌های کاری و بازاریابی کاربردی است، اما اخیرا به منظور ارائه خدمات دقیق در حوزه ملکی، نرم افزار اختصاصی به نام سیستم مشاور املاک دانا ارائه شده است. نرم افزار مشاور املاک دانا ملک ویژه مشاورین املاک و افرادی است که در بخش ملکی فعال هستند. این سرویس ابری تنها با کامپیوتر و دسترسی به اینترنت قابل کاربرد است.

در این گزارش مزیت­‌های این نرم افزار بررسی شده است.

مشاور املاک دانا ملک-کاماپرس

ویژگی و مزایای نرم افزار مشاور املاک دانا

1- دسترسی آسان

نرم افزار املاک دانا از آنجا که ابری است، در بستر اینترنت قرار دارد و نیازی به نصب آن نیست. استفاده کنندگان از این نرم افزار می‌توانند در هر جا و زمانی وارد این درگاه شوند.

راز آسمان پایتخت

2- مدیریت فایل‌های ملکی

افرادی که نرم افزار املاک دانا را در اختیار دارند، به راحتی می‌توانند فایل‌های ملکی خود را مدیریت کنند؛ ضمن اینکه  با این نرم افزار امکان ثبت مشخصات دقیق و موقعیت مکانی روی نقشه وجود دارد.

3- مدیریت پیگیری‌

نرم افزار دانا ملک مانند یک دستیار حرفه‌ای انسانی عمل می­‌کند که هیچ تماس و قراری را به فراموشی نمی‌سپارد. این نرم افزار در پیگیری به موقع امورات ملکی کمک می‌کند.

مشاور املاک دانا ملک- کاماپرس

4- مدیریت تقاضا

تقاضای خرید، رهن و اجاره، مشارکت و هر نوع فرصت دیگری در دانا ملک قابل ثبت است. این ویژگی سبب می‌شود که متناسب با تقاضای مشتریان، بهترین فایل ملکی پیشنهاد شود.

5- یادآوری رویدادهای مهم سال

نرم افزار ابری دانا ملک همه رویدادهای مهم را با ارسال پیام و نمایش اعلان، یادآوری می‌کند. مثلا به تناسب درخواست کاربر، امکان یادآوری پایان اجاره و قرارهای مهم کاری وجود دارد.

6- امنیت و اعتماد بالا

نرم افزار دانا توانسته گواهینامه امنیت افتا را از سازمان فناوری اطلاعات به دست آورد؛ بنابراین کاربران با خیال آسوده می­توانند اطلاعات مهم را در این درگاه ثبت کنند.

7- حفظ ارتباط با مشتریان

در صورتی که تداوم ارتباط با مشتری ملکی برایتان حائز اهمیت است، سامانه دانا کاربرد زیادی دارد. با ارسال پیامک، ایمیل یا پیام رسان‌ها به صورت دستی یا خودکار می‌­توان با مشتریان، مالکان، متقاضیان و دیگر مخاطبان ارتباط مداوم برقرار کرد.

مشاور املاک داناملک- کاما پرس

قیمت نرم افزار مشاور املاک دانا

در صورتی که برای کار خود به دستیار مشاور املاک دانا نیاز دارید، می­توانید از نرم افزار پرکاربرد دانا ملک در دو نسخه استاندارد و حرفه‌ای استفاده کنید. قیمت این نرم افزار متناسب با شرایط و پرداختی مشتریان متفاوت بوده؛ با این حال، قیمت آن بین 4 میلیون و 800 هزار تا 48 میلیون تومان است. البته امکان سفارشی کردن این خدمات نیز وجود دارد. قیمت سفارشی نرم افزار دانا با توجه به نیاز مشتری و شرایط سازمان تعیین می‌شود و قابل مذاکره است.

مشتریان نرم افزار مشاوره املاک دانا

مجموعه داناپرداز سازنده نرم افزار مشاوره املاک دانا است. این مجموعه حرفه‌ای از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات نرم افزاری برای کمک به سازمان‌ها و کسب و کارها آغاز کرده است. اکنون شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی مانند بانک‌ها، وزارتخانه‌ها، نهادها و موسسات از محصولات تولیدی این مجموعه استفاده می‌کنند. محصولات سی آر ام و هلپ دسک این مجموعه مورد استفاده شرکت‌های کوچک نیز هست. در کل، مجموعه‌های مختلف با نرم افزارهای ارائه شده توسط این مجموعه امکان استفاده درست از پتانسیل خود را دارند.

چگونگی تهیه نرم افزار مشاور املاک دانا

شرکت داناپرداز 70 نیروی کاربلد و باتجربه در حوزه سی آر ام و هلپ دسک داشته و بالغ بر 3000 شرکت و سازمان بزرگ در کشور از محصولات آن استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این مجموعه گواهی نامه‌های امنیتی معتبری از وزارت فناوری اطلاعات دریافت کرده‌اند.

افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار دانادسک و دیگر نرم افزارهای ارائه شده توسط این مجموعه هستند، کافی است به وبسایت داناپرداز به آدرس https://danapardaz.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 44979312-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : داناپرداز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز