مزایای خرید آپارتمان در اندیشه

خرید آپارتمان در اندیشه
لست سکند

خرید مسکن همواره از دغدغه‌های اصلی مردم بوده است. باتوجه به شلوغی بیش از حد تهران، بسیاری از افراد تصمیم به زندگی در حومه تهران گرفته­اند تا دسترسی به پایتخت را هم از دست ندهند. شهرستان اندیشه در حومه تهران قرار گرفته و با توجه به جدید بودن آن، خرید آپارتمان در این منطقه می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای زندگی و سرمایه‌گذاری باشد.

کاماپرس در این گزارش مزایای خرید آپارتمان در اندیشه را بررسی کرده است.

شهرستان اندیشه کجاست؟

شهرستان اندیشه دارای شش فاز است که با تهران تقریبا 20 کیلومتر، با شهریار سه کیلومتر و با جنوب شرقی کرج هم هفت کیلومتر فاصله دارد. اولین فاز اندیشه در سال 1367 ساخته شد که قرار بود زمین‌هایی که متراژهایی متوسط دارند در اختیار فرهنگیان قرار گیرد . پس از آن نیز به ترتیب دیگر فازهای این شهرک ساخته شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

خرید آپارتمان در اندیشه

مزایای خرید آپارتمان در اندیشه

قیمت مناسب: قیمت مسکن از مهم‌ترین و اثرگذارترین موارد برای خرید آپارتمان است. آپارتمان‌ها و منازل اندیشه با قیمت­های مناسب قابل خریداری است و بدین جهت با هر بودجه‌ای می‌توان یک آپارتمان مناسب در اندیشه خریداری کرد. وجود چندین فاز در اندیشه، موقعیت و فرصت بسیار مناسبی را در اختیار مردم قرار داده تا بتوانند با توجه به سرمایه‌ای که در اختیار دارند، آپارتمانی بسیار مناسب خریداری کنند.

راز آسمان پایتخت

وجود زیر ساخت‌های مناسب شهری: محیط زندگی که براساس اصول و قواعد شهرسازی ساخته شده باشد، نکته بسیار‌ مهمی برا سرمایه‌گذاری یا خرید مسکن است. شهرک اندیشه از نظر زیرساخت شهری بسیار قوی و توانمند ساخته شده است. قدمت و تاریخچه ساخت این شهرک زیاد نیست و بدین جهت در ساخت آن در حد امکان اصول و قواعد شهرسازی رعایت شده است. از جمله زیرساخت‌های شهرسازی مناسب اندیشه می‌توان به وجود خیابان‌هایی با عرض زیاد برای رفت و آمد آسان، وجود پارک‌های متنوع، امکانات تفریحی، طراحی آپارتمان‌ها با به‌روز‌ترین موارد طراحی، دسترسی سریع و آسان به وسایل نقلیه عمومی و امکانات رفاهی و فرهنگی اشاره کرد.

نزدیکی به تهران و کرج: موقعیت جغرافیایی این شهر به‌ویژه برای افرادی که در تهران یا کرج کار می‌کنند و هر روز در رفت و آمد هستند، بسیار مناسب است؛ چراکه در فاصله بین دو شهر تهران و کرج قرار گرفته و به همین دلیل دسترسی به این دو شهر از اندیشه بسیار آسان است.

وجود بازار: از جمله مهم‌ترین و حیاتی‌ترین امکاناتی که باید در یک شهر وجود داشته باشد، بازار و مراکز خرید است. هر چه تعداد مراکز خرید یک منطقه بیشتر باشد، باعث کاهش مراجعه مردم به مراکز خرید دور از محل سکونتشان  می‌شود‌. یکی از مزایای خرید آپارتمان در اندیشه، دسترسی به بازار بزرگ این شهرک است. این بازار در سال 1390 براساس معماری بناهایی مانند باغ فین کاشان، میدان نقش جهان اصفهان، باغ عفیف آباد شیراز و برخی دیگر از بناهای باستانی و ارزشمند موجود در کشور ساخته شد. این بازار بزرگ ایرانی دارای امکاناتی متفاوت مانند 271 واحد تجاری و مراکز فرهنگی است که باعث شده توجه ساکنان این شهرک به این بازار جلب شود. این بازار پروژه‌ای بسیار بزرگ و فرامنطقه‌ای است که خرید آپارتمان در اندیشه یا خرید زمین در آن را توجیه ­پذیر می ­کند.

خرید آپارتمان در اندیشه

خريد آپارتمان در اندیشه با «مسکن کیان»

مسکن کیان با ۱۰ سال رزومه کاری موفق دارای مشاوران مجرب و باسابقه و همچنین مدیریتی فعال و پیگیر است. این مجموعه شناخت بسیار کاملی از بیشتر سازندگان نام آشنا و پروژه‌های آن‌ها دارد. به علاوه مشتریانی که سال‌ها با مدیریت این دفتر کار کرد‌اند، خودشان نمایندگان بسیار خوبی برای معرفی آنها هستند. اصول کار این مجموعه بر پایه رضایتمندی مشتریان بوده و کارشناسان آن در انواع معاملات ملکی از ابتدا تا آخرین مرحله همراه مشتریان بوده و به آنان مشاوره می­ دهند.

علاقه­مندان برای ارتباط با این مجموعه می‌توانند به وبسایت https://maskankian.com یا به صورت حضوری به آدرس شهر جدید اندیشه تهران، فاز 3، شهرک صدف، بلوار توحید (بلوار بیمارستان)، جنب مهد فرش، مسکن کیان مراجعه کنند‌. برای ارتباط با کارشناسان مسکن کیان نیز می‌­توان با شماره تلفن 02165504860 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : مسکن کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز