مروری بر عملکرد فرش عظیم زاده در سال 98

لست سکند

فرش عظیم‌ زاده با دریافت تائیدیه ها و نشان های کیفیت از سراسر جهان و همچنین کسب عنوان صادر کننده نمونه کشوری، در شمار برترین برندهای کشور در حوزه فرش است.

به گزارش کاماپرس ، نام برند عظیم‌ زاده از اسم موسس آن احد عظیم زاده فعال نام آشنا و موفق صادرات فرش دستباف گرفته شده است. موفقیت وی در حوزه فرش باعث شد به او عنوان سلطان تجارت هم اطلاق شود. از جمله دستاوردهای عظیم‌زاده ابداع فرش گرد است که در زمان خود صنعت قالیبافی را متحول کرد.

عظیم‌زاده با تاسیس دو مجتمع قالیبافی در اسفنجان و تبریز و همچنین سفر به کشورهای اروپایی برای بررسی سلایق آنها در خصوص فرش ایرانی، به بازاریابی و ارتقاء فرآیند عرضه فرش کمک کرد به طوری که قالی‌های دستبافت او در بازارهای جهانی با استقبال زیادی روبرو شد.

پس از آن موفقیت برند عظیم‌زاده در دریافت تندیس طلایی از کشور انگلستان، به عنوان بهترین تولید‌کننده فرش‌های دستباف ایرانی، نام این برند را بیش از گذشته بر سر زبان‍‌ها انداخت.

در ادامه مروری داریم بر عملکرد این شرکت در سال 98.

راز آسمان پایتخت

تولید بزرگترین فرش دستباف جهان

در سالی که توسط مقام معظم رهبری (ره) به نام رونق تولید ملی نام‌گذاری شده بود، برای نخستین بار در تاریخ سه هزار ساله فرش ایران، بزرگترین فرش دستباف جهان توسط فرش عظیم زاده با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع بافته و در نمایشگاه فرش دستباف تبریز به نمایش گذاشته شد. این فرش ۲ هزار متر مربعی چهار تخته و به صورت جفت و در ابعاد ۴۰۰ و ۶۰۰ مترمربع به گونه ای بافته شده بود که قابلیت به هم متصل شدن را داشته باشد . به گفته احد عظیم زاده ۸۰ درصد این فرش از ابریشم و ۲۰ درصد مابقی کرک بافته شده و طرح و نقشه آن نیز توسط خود وی طراحی شده است. این فرش در گینس نیز ثبت شده است.

حضور عظیم زاده در نمایشگاه بین المللی تهران

از دیگر فعالیت‌های شرکت عظیم‎‌زاده حضور فعال در نمایشگاه‌هاست. در سال گذشته نیز شاهد شرکت عظیم‌زاده در نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران بودیم. این مجموعه در غرفه60 واقع در سالن38 حضور داشت.

فرش عظیم زاده بیش از 15 سال است که دارای شناسنامه اصالت است و  تمامی فرش‌های این برند نیز یکسال گارانتی دارد.

مرتبط با : فرش عظیم زاده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز