مخالفت علنی پلتفرم‌ های بزرگ با اپل ویژن پرو

کمپانی اپل معتقد است با محصول جدید خود، یعنی هدست پیشرفته اپل ویژن پرو، سرگرمی را به نهایت خود می‌رساند. با این‌حال چند پلتفرم بزرگ از جمله نتفلیکس اخیرا از همکاری با این کمپانی سر باز زده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از وریتی، به دنبال نتفلیکس، یوتیوب و اسپاتیفای نیز علاقه‌ای به همکاری در توسعه اپلیکیشن ویژن پرو نشان ندادند. این مساله  می‌تواند نتایج را به ضرر اپل تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است این برنامه‌ها از طریق مرورگر داخلی ویژن پرو در دسترس خواهند بود اما برنامه اختصاصی‌ آن‌ها برای هدست وجود نخواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

پیش از این اسپاتیفای نیز به طور علنی با اپل درمورد ویژگی‌های اپ استور مخالفت کرده بود، بنابراین نمایندگان این اپلیکیشن نیز هیچ برنامه‌ای برای همکاری خود با ویژن پرو ذکر نکرده‌اند.

برنامه‌های موجود در این هدست در حال حاضر شامل اپلیکیشن‌هایی مانند تیک تاک، دیزنی پلاس، آمازون، پلوتو تی وی، پرایم ویدیو و… می‌شود.

علاوه بر این کاربران می‌توانند به بیش از ۱۵۰ فیلم سه بعدی از جمله آواتار، انتقام جویان، سوپر ماریو، مرد عنکبوتی، جنگ ستارگان و… دسترسی داشته باشند.

پیش سفارش‌های هدست ویژن پرو به قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ دلار از جمعه ۱۹ ژانویه باز شده و در ۲ فوریه در همه فروشگاه‌های اپل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز