جزییات برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (اپکس 2024)

لست سکند

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (اپکس 2024)، از روز دوشنبه دوم بهمن آغاز شده و برگزاری آن تا روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

علی معین رییس ستاد اجرایی اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس با بیان اینکه بیش از 70 اپلیکیشن و شرکت استارتاپی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، اظهار کرد: اپلیکیشن‌ها و شرکت‌های مرتبط، محصولات و نوآوری‌های جدید خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

وی با اشاره به برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه اپکس 2024، عنوان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد افکار بدیع و ایجاد الگوی بهینه، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری، سرمایه‌گذاری و درآمدزایی، پیوند تکنولوژی و اپلیکیشن‌های کاربردی، بسترسازی لازم به جهت ارائه حداکثری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و اشتغال‌زایی و رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی برخی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

برنامه های جانبی نمایشگاه اپکس

وی برگزاری رویدادهای APP TALK را از مهمترین برنامه‌های جانبی نمایشگاه عنوان کرد و گفت: در این رابطه، فضایی برای مناظره و معرفی فعالیت اپلیکیشن‌ها و شرکت‌های مرتبط فراهم شده و طی آن کارشناسان و متخصصان ضمن انتقال تجربیات، نقطه نظرات خود در ارتباط با نوآوری‌ها و فضای استارتاپی کشور و جهان را بیان می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

حمایت از استارتاپ‌های دانش بنیان

معین در رابطه با حمایت از شرکت‌های نوپا و دانش بنیان برای حضور در این نمایشگاه، بیان کرد: طبق توافق صورت گرفته با صندوق نوآوری و شکوفایی، تا سقف 30 میلیون تومان برای حمایت مالی از شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

جزییات بخش محتوایی نمایشگاه اپکس 2024

همچنین پیش از این، آرش سروری دبیر شورای سیاستگذاری نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن نیز با اشاره به بخش محتوایی نمایشگاه بیان کرده بود که در این بخش انتقال تجربیات و ارایه آگاهی در 3 اسکیل مگا اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌های متوسط و اپلیکیشن‌های کوچک و استارتاپی انجام خواهد شد.

به گفته وی، با هدف بهره‌مندی از دانش متخصصان و ترندهای روز،  پنل و نشست‌های تخصصی نیز در کنار بخش محتوایی برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در نمایشگاه اپکس 2024

به گزارش کاماپرس، اپلیکیشن‌ها، کسب وکارهای نوپا، توسعه‌دهندگان، کسب و کارهای مجازی، شتاب‌دهندگان و سرمایه‌گذاران خطرپذیر، اپراتورهای تلفن همراه، تبلیغات دیجیتال، تولیدکنندگان محتوا، فعالان فین‌تک، اپ‌های رمز ارزی، مراکز رشد و پارک‌های علمی و فناوری، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های رایانه‌ای و ابزارهای هوش مصنوعی برخی از گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

گفتنی است، نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (اپکس 2024) از 2 تا 5 بهمن ماه توسط گروه تجارت و اطلاعات (IGT) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقمندان و متقاضیان، می‌توانند از ساعت 8 صبح تا 16 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز