اپکس 2024 ؛ اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن در سال 1402

نمایشگاه-تخصصی-اپلیکیشن-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن اپکس 2024، دوم تا پنجم بهمن ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در نشست مطبوعاتی اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن مطرح شد: فرهنگ‌سازی و ایجاد افکار بدیع و ایجاد الگوی بهینه، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری، سرمایه‌گذاری و درآمدزایی، پیوند تکنولوژی و اپلیکیشن‌های کاربردی، بسترسازی لازم به جهت ارائه حداکثری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و اشتغال‌زایی و رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی برخی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

در سال‌های اخیر بیش از چند 10 میلیون تراکنش موفق برای خرید برنامه‌ها، اشتراک و پرداخت‌های درون برنامه‌ای صورت گرفته و رشد چند درصدی هرساله را در این حوزه شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گفتنی است از بین گروه‌های کالایی شرکت‌کنندگان می‌توان به اپلیکیشن‌ها، کسب وکارهای نوپا، توسعه‌دهندگان، شتاب‌دهندگان و سرمایه‌گذاران خطرپذیر، کسب و کارهای مجازی، اپراتورهای تلفن همراه، تبلیغات دیجیتال، تولیدکنندگان محتوا، فعالان فین‌تک، مراکز رشد و پارک‌های علمی و فناوری، شبکه‌های اجتماعی، اپ‌های رمز ارزی، بازی‌های رایانه‌ای و ابزارهای هوش مصنوعی اشاره کرد.

نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن 2 تا 5 آبان توسط گروه تجارت و اطلاعات (IGT) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز