محبوب ترین لپ تاپ های ام اس آی/ قیمت شهریور ماه

لپ تاپ ام اس آی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت ام اس آی 37 سال پیش در تایوان تاسیس شد، اما از سال 2015 میلادی به بعد، مرزها برای این شرکت فناوری اطلاعات معنا نداشت؛ چون در آمریکا، اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقای جنوبی  شعبه تاسیس کرده بود. شرکت ام اس آی، به طراحی و تولید سخت‎افزار کامپیوتر، ارائه خدمات مرتبط با تکنولوژی، ساخت لپ‌تاپ، کارت گرافیکی و کامپیوترهای صنعتی می‌پردازد و اکنون 8 سال است که این شرکت تایوانی در 120 کشور جهان حضور دارد.

متاسفانه قیمت لوازم الکترونیکی مدام در حال تغییر است. برای اطلاع داشتن از قیمت روز لپ ‌تاپ می‌توانید از سایت سبیت استفاده بگیرید.

کاماپرس در ادامه محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های ام اس آی را معرفی خواهد کرد.

چرا لپ‌تاپ ام اس آی بخریم؟

لپ‌تاپ‌های ام‌ اس آی از پردازنده‌های قوی و صفحه‌ نمایش‌های باکیفیتی برخوردار هستند که ارزش خرید آنها را بالا می‌برد و دوام بالا و کیفیت ساخت خوب آنها به محبوبیت‌شان اضافه می‌کند. اگر موقع خرید یک لپ‌تاپ سرعت بالای پردازش، کیفیت ساخت خوب و صفحه نمایش باکیفیت برای‌تان در اولویت است، لپ‌تاپ‌های ام اس آی می‌توانند رضایت شما را جلب کنند.

برای اطلاعات بیشتر از مدل‌ها و قیمت روز لپ‌تاپ‌ ام اس آی، می‌توانید از سایت سبیت استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

قیمت لپ تاپ-کاماپرس

معرفی محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های ام اس آی

1- لپ‌تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل GF63 Thin 11SC-AB

قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 33 میلیون و 970 هزار تومان است. چیزی که در اولین نگاه خریدارانه، توجه را جلب می‌کند، وزن سبک 1.8 کیلوگرمی آن است که جا به جایی روزانه آن را آسان می‎‌کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با کیفیت فول اچ دی، کیفیت و وضوح تصویر مناسبی را به نمایش می‌گذارد.

پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای این لپ‌تاپ در کنار پردازنده گرافیکی باکیفیت آن که 4 گیگ حافظه اختصاصی دارد، برای بازی‌های سنگین نسبتا مناسب است. هر چند که نرخ نوسازی تصویر 60 هرتزی آن به نسبت لپ‌تاپ‌های گیمینگ پایین‌تر است. این لپ‌تاپ برای استفاده‌های روزانه، بازی و تماشای فیلم، وبگردی و گوش دادن به موسیقی کاربرد دارد. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ بین 1 تا 3 ساعت است.

2- لپ‌تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Katana 15 B13VFK-B

قیمت این لپ‌تاپ ام اس آی 81 میلیون تومان است. برای مقایسه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ می‌توانید از سایت سبیت کمک بگیرید. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز آن را به گزینه مناسبی برای بازی تبدیل کرده است. پردازنده ده هسته‌ای این لپ‌تاپ در کنار پردازنده گرافیکی باکیفیت با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی، لپ‌تاپ مناسبی برای گیمرها محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ، علاوه بر بازی برای استفاده‌های روزانه، تماشای فیلم و وبگردی هم مناسب است. باتری این لپ‌تاپ ام اس آی بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد.

3- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ام اس آی مدل GF63 Thin 11UC

قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ 43 میلیون و 500 هزار تومان است. وزن 1.86 کیلوگرمی این دستگاه‌، چیزی است که آن را از دیگر لپ‌تاپ‌های سنگین گیمینگ متمایز می‌کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ ام اس آی با نرخ نوسازی 144 هرتز و وضوح تصویر فول اچ دی کاملا برای بازی مناسب است. پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی مناسب با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت، این لپ‌تاپ را به گزینه خوبی برای گیمرهایی که نمی‌خواهند بیشتر از 50 میلیون تومان برای لپ‌تاپ گیمینگ هزینه کنند، تبدیل کرده است. این لپ‌تاپ ام اس آی برای دانشجویان، برنامه‌نویس‌ها، کارهای گرافیکی و اجرای برنامه‌های سنگین مهندسی هم مناسب است. باتری این لپ‌تاپ بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد.

4- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ام اس آی مدل CYBORG 15 A13UDX

قیمت این لپ‌تاپ پرفروش 61 میلیون و 270 هزار تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز در کنار پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای و پردازنده قوی گرافیکی آن را تبدیل به لپ‌تاپی قدرتمند و مناسب برای دانشجویان، گیمرها، کارهای گرافیکی، برنامه‌نویسی و اجرای برنامه‌های مهندسی کرده است. این لپ‌تاپ ام اس آی بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد.

5- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ام اس آی مدل CYBORG 15 A13UDX-C

قیمت این لپ‌تاپ 63 میلیون و 870 هزار تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 144 هرتزی‌اش کاملا نشان می‌دهد که مناسب گیمینگ است. پردازنده مرکزی 14 هسته‌‌ای  یو ‌ایو 6 گیگابایت حافظه اختصاصی برای پردازنده گرافیکی این لپ‌تاپ باعث می‌شود بیش از پیش برای برنامه‌های سنگین مهندسی، گرافیکی و بازی‌ها مناسب باشد. این لپ‌تاپ 1.98 کیلوگرمی بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد.

قیمت لپ تاپ-کاماپرس

سبیت

این فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی کار خود را در سال 1382 با فروش فیزیکی لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر آغاز کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، در سال 1395 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنت، سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ ام اس آی، می‌توانید به سایت اینترنتی این مجموعه به آدرس https://cebit.ir/ مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز