محبوب‌ ترین ساندویچ سازهای خانگی

استفاده از ساندویچ سازها در تمام خانواده‌ها، به خصوص با دارا بودن فرزندانی در رده سنی کودک و نوجوان می‌تواند لذت بخش و جذاب باشد. استفاده از این وسیله بسیار آسان است و می‌توان از فرزندان نیز برای تهیه غذای خوشمزه و ساندویچی کمک گرفت تا فرآیند پخت غذا به یک فعالیت جمعی برای تمام اعضای خانواده تبدیل شود.

کاماپرس در این گزارش با بررسی سایت لوازم خونگی، چند مورد از محبوب‌ترین ساندویچ ساز موجود در بازار را معرفی کرده است.

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

این محصول، محبوب‌ترین ساندویچ ساز بازار محسوب می‌شود. TS4080 از تولیدات شاخص کارخانه آمریکایی بلک اند دکر است که معمولا محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر امکان درست کردن انواع اسنک و ساندویچ‌های تست شده، شما می‌توانید در پخت همبرگر، فیله مرغ و استیک نیز به راحتی از این محصول استفاده کنید.

این ساندویچ ساز، قابلیت قرارگیری و پخت در هر دو حالت عمودی و افقی را دارد و جنس چدنی با روکش تفلون نچسب آن علاوه بر کیفیت، باعث شست و شوی آسان بعد از هر پخت غذا می‌شود. این وسیله بهترین نوع حرارت دهی را در بین برندهای رقیب دارد و به کمک این ویژگی انواع غذا ها در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت یکدست پخته و آماده می‌شوند.

ساندویچ‌ساز بلک اند دکر مدل TS4080 به قیمتی حدود 3 میلیون و 299 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

ساندویچ ساز

کنوود مدل SM740

کنوود نیز نام شناخته شده ای در بازار ایران و یکی از تولیدکننده‌های مطرح لوازم خانگی است. اجناس تولیدی این کارخانه معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و ساندویچ‌ساز کنوود نیز از این موضوع مستثنی نیست.

کنوود دارای 4 سینی چدنی متفاوت با روکش تفلون نچسب است. هر کدام از این سینی‌ها کاربرد خاصی دارند و به راحتی قابل تعویض هستند. دو عدد از این سینی‌ها برای آماده‌سازی ساندویچ و دو سینی دیگر برای پخت کباب و گریل کردن کاربرد دارند. این سینی‌ها به آسانی قابل تعویض و شست و شو هستند.

در هر بار استفاده از این ساندویچ ساز می‌تواند تا 8 ساندویچ مثلثی را به صورت همزمان بپزید. این ویژگی کنوود را در مهمانی‌ها نیز کاربردی می‌کند. همچنین می‌توانید به تعداد زیاد و پشت سرهم انواع گوشت و سبزیحات را نیز بدون روغن یا با حداقل روغن در آن گریل کنید.

ساندویچ ساز کنوود مدل SM740 هم اکنون با قیمتی حدود 2 میلیون و 249 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ساندویچ ساز

بیمر مدل  BM402

ساندویچ ساز بیمر نیز یکی از مدل‌های پرکاربرد از این محصول است که نسبت به کیفیت خود از قیمت پایینی نیز برخوردار است. یکی از ویژگی‌های بازار این ساندویچ ساز، بدنه محکم و با کیفیت آن است. بدنه این محصول کاملا عایق بوده و گرما را به بیرون انتقال نمی‌دهد. در عین حال قطع کن خودکار نیز تضمین کننده کیفیت غذا و عملکرد مناسب دستگاه است.

شست و شوی صفحات چدنی و نچسب این محصول نیز بسیار آسان است و شما می‌توانید حتی این صفحات را در ماشین ظرف شویی نیز قرار دهید. ساندویچ ساز بیمر مدل  BM402 به قیمتی حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ساندویچ ساز

کنوود مدل SMP94

این محصول از طراحی و شکل متفاوتی نسبت به سایر ساندویچ‌ ساز‌ها برخوردار است. شکل این ساندویچ‌ساز در عین سادگی زیباست و دسته نگهدارنده آن بزرگتر از سایر محصولات هم‌رده است.

با این ساندویچ ساز کنوود می‌توان در هر استفاده تا 8 ساندویچ مثلثی آماده کرد و به دلیل سرعت بالای پخت، هر چند دقیقه می‌توان سری بعدی ساندویچ‌ها را در دستگاه قرار داد. به همین دلیل استفاده از آن در مهمانی‌ها نیز باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما خواهد شد.

درب این ساندویچ‌ساز به صورت 180 درجه باز می‌شود و با این کار شما می‌توانید به گریل کردن در دو طرف آن به صورت همزمان اقدام کنید. کنوود مدل SMP94 به قیمتی حدود 2 میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ساندویچ ساز

درباره فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را می‌توان بزرگترین و کاملترین فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم خانگی عنوان کرد. سابقه این مجموعه فروشگاهی به سال 1365 می رسد اما از سال 1395 فعالیت آنلاین لوازم خونگی آغاز شده است. تخفیف های دائمی، امکان خرید اقساطی، کامل بودن مجموعه محصولات برندهای مطرح بازار و ارسال با کمترین هزینه تنها بخشی از خدمات سایت لوازم خونگی برای مشتریان است.

برای مشاهده مشخصات و قیمت انواع لوازم خانگی می‌توانید به سایت لوازم خونگی به آدرس lavazemkhonegi.com مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02166706005 تمای بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز