محبوب ‌ترین تورهای داخلی سایت سفرمی

لست سکند

از سفر به مناطق بکر و ناشناخته گرفته تا گردش در محبوب ترین مناطق توریستی ایران از جمله کارهایی است بسیاری از افراد در برنامه زندگی شان قرار می دهند. در این میان انتخاب و خرید تور های داخلی یکی از دغدغه های گردشگران برای این کار است.

در ادامه کاماپرس به محبوب ‌ترین تورهای داخلی سایت سفرمی اشاره می کند تا بتوانید با خیال راحت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*تور اصفهان از جمله تورهای داخلی محبوب سفرمی است. این تور از شهرهای زیادی از جمله شیراز، مشهد، کرج، تهران و… صورت می‌گیرد. علاوه‌بر رزرو تور از طریق پرواز، می‌توان به صورت زمینی با قطار یا اتوبوس از این مقصد گردشگری بهره برد. امکانات و خدمات تور هوایی همانند تور زمینی است. جهت رزرو تور می‌توان هتل‌های متعددی را انتخاب کرد. سفرمی برای افرادی که تمایل دارند از منظره زاینده‌رود بهره ببرند هتل پارسیان کوثر را پیشنهاد می‌دهد. تور اصفهان در فصل زمستان از کاهش قیمت برخوردار می‌شود.

اصفهان-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

*تبریز، اهواز، شیراز، اصفهان، رشت، بوشهر از جمله شهرهایی هستند که تور مشهد از مبدا آن‌ها انجام می‌شود. تور هوایی مشهد از تهران به دو صورت چارتری و سیستمی صورت می‌گیرد. امکان انتخاب ایرلاین مورد نظر وجود دارد. بلیط سیستمی قابلیت کنسل کردن را دارد. ترانسفر فرودگاهی در اکثر تورهای مشهد رایگان است. هتل‌هایی با قیمت مناسب مانند هتل رضا، فیروزه توس، توکل و… به کاهش هزینه سفر کمک می‌کند. هزینه تور مشهد در فصل زمستان نسبت به سایر فصول کاهش می‌یابد. امکان انتخاب بیش از 300 هتل در تور مشهد وجود دارد.

تبریز-کاماپرس

*شهر شیراز با جاذبه‌های گردشگری متعدد از محبوب‌ترین تورهای داخلی سفرمی است. انتخاب زمان سفر، هتل و… همانند اکثر تورها در این تور نیز میسر است. تور شیراز به صورت زمینی با اتوبوس یا قطار برگزار می‌شود. سفر در فصل زمستان و خرید بلیط چارتر سفر به شیراز را مقرون به صرفه می‌کند. برنامه ریزی این تور از شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز و اهواز صورت می‌گیرد.

باغ ارم شیراز-کاماپرس

*تور قشم در زمستان و پاییز محبوبیت بیشتری دارد. این تور از شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان انجام می‎‌گیرد. هتل پرشین گلف و هتل بهشت جهت رزرو در سامانه سفرمی آماده اراِیه خدمات هستند. هواپیمایی چابهار و زاگرس از مبدا تهران رفت و برگشت این تور را پوشش می‌دهد. ترانسفر فرودگاهی از خدمات این تور است. دره ستارگان، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، غار نمکدان از جمله جاذبه‌های گردشگری این جزیره است.

قشم-کاماپرس

سامانه سفرمی وظیفه رزرو آنلاین پرواز، هتل و تور را به عهده دارد. کارشناسان این شرکت آمادگی پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته را دارند. در وبسایت سفرمی مجله آنلاین گردشگری بارگزاری می‌شود. این نشریه حاوی اطلاعاتی نظیر فرهنگ و هنر، مقاصد گردشگری مختلف، آشپزی، فیلم‌ها و تصاویر گوناگون است. سفرمی امکان خرید آنلاین بیمه مسافرتی را فراهم کرده است. این مجموعه مدعی است به عنوان یک موتور جستجو، ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما را ارائه می‌کند. پرواز خارجی، رزرو بلیط اتوبوس و قطار از دیگر امکانات این سامانه است. سفرمی از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت راه تمدن پارسیان کیش، هلدینگ این سایت را به عهده دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، یوتیوب، توییتر و فیسبوک سفرمی مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرمی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز