محبوب‌ترین اتاق فرار شمال تهران به انتخاب بازیکنان

لست سکند

اغلب افراد تفریح‌هایی را دوست دارند که برای آن‌های هیجان‌انگیز و تا حدی دلهره‌آور باشد. این در حالی است که برخی دیگر از رویارویی با این احساسات خودداری می‌کنند و ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را در طبیعت سپری کنند. با این حال، بازی‌های تیمی و گروهی- چه دلهره‌آور باشد چه نه!- برای همه افراد سرگرم‌کننده است. اتاق فرار شمال تهران و سایر این اماکن تفریحی هم، از همین دسته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریح و سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اتاق فرار، می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای تمامی سلایق باشد. در تایم فور فان، مجموعه‌ای از بهترین اتاق فرارهای کشور در ژانرهای مختلف گردآوری شده است. اتاق فرار شمال تهران ، غرب، شرق یا حتی شهرهای دیگر ایران تنها با یک کلیک در وبسایت تایم فور فان قابل بررسی و رزرو شدن است. در این مطلب کاماپرس قصد دارد تا به معرفی بهترین‌های اتاق فرار شمال تهران از نگاه بازیکنان بپرداززد؛

اتاق فرار وحشت قبر؛ یک تجربه بی‌نظیر و فراموش نشدنی

این اسکیپ روم یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار های شمال تهران از نگاه کاربران است. این بازی توانسته امتیاز 9.3 از 10 را کسب کند. داستان بازی درباره یک قبرستان جن‌زده در روستای تیس واقع در سیستان و بلوچستان است. قبرستان این روستا قدمتی در حدود 2500 سال دارد و تمامی قبرهای آن به جز یک قبر تخریب شده است! نیمه‌های شب حدود حوالی 3 صبح، مردم روستای تیس از سمت این قبر صداهای عجیب و غریبی می‌شنوند و باور دارند که این صداها از جانب اجنه و شیاطین است.

آنها باور دارند که روح گذشتگان قبرستان مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد. شرکت‌کنندگان بازی به درخواست مردم این روستا وارد قبرستان می‌شوند تا سر از ماجرا در بیاورند. به ادعای طراحان اتاق فرار وحشت قبر، این داستان کاملاً واقعی است! درجه سختی بازی، 8 از 10 و تعداد نفرات مجاز برای شرکت 4 تا 8 نفر است. اتاق فرار  وحشت قبر، اولین بازی ارائه شده از تیم «اسکیپ میشن» واقع در منطقه میرداماد تهران است. علاقمندان می‌توانند این بازی را با یک تخفیف ویژه 50 هزار تومان از سایت تایم فور فان به صورت آنلاین رزرو نمایند.

راز آسمان پایتخت

اتاق فرار روستای ناپاک؛ ماجرای یک روستای مرموز

این اتاق فرار شمال تهران هم توانسته امتیاز بالای 9.4 را از شرکت‌کنندگان کسب کند و در گروه محبوب‌های تهران قرار بگیرد. اسکیپ روم روستای ناپاک در منطقه قلهک تهران قرار دارد و داستان روستایی عجیب در اطراف تهران را روایت می‌کند. این روستا که عینیان نام دارد، سالیان سال است که مردمانش هیچ غریبه‌ای را به روستا راه نمی‌دهند. هر فردی که به روستا نزدیک شود با پرتاب سنگ روستایی‌ها مواجه می‌شود. مردم روستاهای مجاور می‌گویند که ساکنان روستای عینیان شکل و شمایل خاصی دارند و معتقدند که تمام فرزندان این منطقه ناقص به دنیا می‌آیند.

شرکت‌کنندگان این بازی، باید سر از راز این روستا در بیاورند. در قسمت نقد و بررسی مجموعه تایم فور فان درباره اتاق فرار روستای ناپاک گفته شده که بازی روستای ناپاک یک داستان ساده نیست؛ بلکه یک روند روایی به همراه بازی‎های بی‌نظیر است که باورپذیری تمام اتفاقات این روستا را امکان‌پذیر می‌کند. درجه سختی 9 از 10 است و گروه‌های 5 تا 10 نفره می‌توانند در این بازی شرکت داشته باشند. برای اطلاع از نقدهای بیشتر این اتفاق فرار و بهره‌مندی از تخفیف ویژه می‌توانید به وبسایت تایم فور فان مراجعه کنید.

اتاق فرار اقامتگاه ابدی؛ ترکیبی از کارآگاه بازی و ترس

داستان این بازی در سال 1936 در شهر پراگ روایت می‌شود. مارتین کولار یک بازرس ویژه از طرف پلیس است که مامور می‌شود تا به قتل‌های مرموزی که در مسافرخانه چارلز بریج اتفاق می‌افتد رسیدگی کند. تمام شهر بخاطر این قتل‌ها ترسیده است و دادستان کشور عبور و مرور را در خیابان‌های اطراف ممنوع کرده است. مردم شهر پراگ، این مسافرخانه را اقامتگاه ابدی نامیده‌اند. شرکت‌کنندگان مامور می‌شوند تا به داخل این مسافرخانه رفته و اسرار آن را کشف کنند.

اسکیپ روم اقامتگاه ابدی، امتیاز بالای 9.4 را از کاربران کسب کرده و درجه سختی آن 9 از 10 است. این بازی در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد و اولین اتاق فرار از مجموعه «اسکیپ پلاس» است. در صفحه مربوط به نقد و بررسی این بازی توسط تیم تخصصی تایم فور فان گفته شده که اقامتگاه ابدی یک بازی وفادار به سناریو و بازیکن محور است که رضایت بسیاری از گروه‌ها را جلب خواهد کرد. این بازی حتی به تازه‌کارها هم توصیه می‌شود. تعداد افراد مناسب برای این بازی 4 تا 7 نفر است.

برای مطالعه کامل بخش نقد و بررسی و اطلاع از قیمت‌ها و سایر جزییات به وبسایت تایم فور فان مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز